Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY *MYYTY* Jobo CPE ja 4312 Kinari & Rulla purkki / Kompaktein Jobo prosessori

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana c, 23 Elokuu 2013.

  1. c

    c Well-Known Member

    5 363
    104
    63
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Jobo CPE filmi prosessori masiina. Ideaali koti C41/E6/MV prosessori. Tällä masiinalla siis kehittää mitä tahansa filmiä aina 8x10" kokoon asti (sopivilla purkeilla), missä tahansa prosessissa.

    Jobon kompaktein, ja mun mielestä ainoa järkevä kone kotikäyttöön. Pyörittää purkkia sekä lämmittää ja pitää veden halutussa lämmössä automaattisella termostaatilla.

    Koneessa on kolme eri nopeus asetusta, itse käytän aina nopeinta. Se on osoittautunut parhaaksi ja varmimmaksi.

    Tän koneen idea on siinä, että se on hyvin kompakti verratuna muihin Jobon prosessoreihin:

    50cm pitkä
    25cm leveä/syvä
    16cm korkea


    Painoa koneella on vain 1.7kg, joten tän voi käytön jälkeen laittaa vaikka kappiin hyvin helposti.

    Mukaan Jobo 4312 purkki kahdella spiraalilla. Tämä on hyvin ekonoominen purkki, joka vaatii vain 250ml kemioita kehittääkseen joko 2 rullaa kinaria tai 2 rullaa 120 rullafilmiä kerrallaan.

    Jos haluaa vielä tehokkaaman purkin, ja kehittää enemmän kerralla.. tähän koneeseen sopii purkki numero 4313, jolla voit kehittää 5 rullaa kinaria 500ml kemioilla.

    Paras tapa käyttää tätä konetta, on jakaa esim. tetenalin 1l setti suoraan neljään osaa 250ml purkkeihin. Sitten käyttää jokainen purkki 2x, jollon kemiat säilyy aina tuoreena ja laatu on tasaista.

    Kuvassa olevat 250ml purkit eivät kuulut kauppaa, ne ovat vain kuvassa demostroimassa sitä että tällä onnistuu myös kemioiden temperointi käyttölämpötilaan ja niiden pitäminen siinä koko prosessin ajan.

    Hp. 200e
    sisältää postit suomeen

    aleksi-koski@suomi24.fi / yv

    Mulla on myös tähän koneeseen sopiva 8x10" tankki (syö kaksi ruutua filmiä), mutta en ole varma haluanko siitä luopua. Ihan sen takia, että joudun kohta myymään yhden 8x10 kameran ja kelasin siihen heittää mukaan pöntön.
     
  2. c

    c Well-Known Member

    5 363
    104
    63
    Vs: Jobo CPE ja 4312 Kinari & Rulla purkki / Kompaktein Jobo prosessori

    lisäsin toisen spiraalin settiin kans, nyt sen pitäis olla täyrellinen setti