Tarjolla siistikuntoisia (ei kuitenkaan mint-yksilöitä) filmirunkoja: - Contax Aria, pieni ja näppärä Contax, kaikki tarpeelliset toiminnot, ei tunnu lelulta kuten esim. 167MT, kulkee helposti mukana toisin kuin RTS III : 175€ - Canon EOS-1n + booster, ei kaivanne esittelyjä, jos ei ole varaa EOS-1v:hen niin tämä on melkein yhtä hyvä : 185€ - Nikon F2 : 125€
Vs: M: Filmirunkoja (EOS-1n & Contax Aria) Yritin laittaa YV:tä, mutta enpä tiedä mahtoiko mennä eteenpäin. Eli olisin kiinnostunut EOS:sta. T:Kari
Vs: M: Filmirunkoja (EOS-1n & Contax Aria) Huomenta! Vastasin eilen yv:llä sun yv:een, mutta kun siitä ei jäänyt minulle kopioita, en ole varma, lähtikö se edes. Muutin nyt profiilini asetukset että jatkossa jää kopsu. Eli, olen kiinnostunut kamerasta jos takaat toiminnallisen kunnon, kosmeettiset seikat eivät häiritse, ainahan käytetyssä jälkiä löytyy. Näillä eväillä, jos laitat minulle vaikka yv:llä sähköpostiosoitteesi niin jatketaan sitä kautta, tietää ainakin kun posti kulkee. T:Kari