Myyn seuraavan Hasselblad-aarteen. Sijaitsee Helsingissä ja yksityisviestillä tavoittaa. Tsekkaa myös muut minulla myytävänä olevat Hasselblad-kamat! Hasselblad 903 SWC "Se paras malli" legendaarisesta laajakulmarungosta. Kevyt ja näppärä jopa käsivaralta kuvatessa. Lasit hyväkuntoiset, ulkoisia käytön jälkiä on jonkin verran, mutta ne eivät menoa haittaa. Alla olevissa kuvissa pöly ja patina näkyvät muutenkin karmeasti pahemmilta kuin luonnossa. Myös etsin on siisti ja kirkas. Kaikki toimii hienosti, suljin tsekattu Color-Kolmion/Fokan huollossa loppukeväästä, ei vaatinut toimenpiteitä. Olen käyttänyt tätä myös Hasselbladin CFV-digitaaliperän kanssa, internet-huhuista huolimatta toimii hienosti, reunoilla ei ole värjäymiä ja terävyys on hyvä. Mukaan etutulppa, takalevy ja alkuperäinen vastavalosuoja. Hinta: 2100 euroa
Vs: M: Hasselblad 903 SWC Ihan mielenkiinnosta nostan tätä ilmoitusta vielä, kesä on tulossa ja luontokuvaus alkaa jälleen kiinnostamaan. Vaikka kyllä olen tätä pariin otteeseen talven mittaan käyttänytkin.