Hasselblad 500 C/M runko kuiluetsimellä ja pikavirityskammella. Vähän käytetty ja todella siistikuntoinen. H. 500 euroa. Jussi Pitenius 0500-818910 j.p@ren.to
Vs: Hasselblad 500 C/M runko. Vähän käytetty ja tosi siisti. Laitappa Jussi kuvia näistä myytävistä tavaroista, kuva myy täälläkin paremmin kuin tuhat sanaa.
Vs: Hasselblad 500 C/M runko. Vähän käytetty ja tosi siisti. Terve vaan 40 vuotta mainoskuvaajana työskenneltyäni tiedän, mitä kuva myy. Tein 18 vuotta Hobby Hall- nimiselle yritykselle myyviä kuvia. Pahimmillaan yli puolet tilatuista tuotteista palautuivat pettymyksestä tuotteeseen takaisin. Hyvä kuva oli myynyt, mutta mitä kädet tunsivat ja silmät näkivät, oli toinen asia. Ne laitteet, joita olen myynyt, ovat kaikki olleet testattavissa ostajan omissa käsissä. Yhtään kauppaa ei ole peruttu. Jussi P.
Vs: Hasselblad 500 C/M runko. Vähän käytetty ja tosi siisti. Itse olen kokenut toimivaksi tavaksi ottaa myytävästä tuotteesta rehellisiä kuvia jotka esimerkiksi paljastavat pahimmat puutteet tai naarmut, jolloin mahdollisesti postimatkan päässä oleva ostaja saa mahdollisimman hyvän tuntuman siitä, olemmeko samoilla linjoilla siitä, mitä "siistikuntoinen" tai muu adjektiivi tarkoittaa. Siis silloin kun minä ja ostaja emme tunne toisiamme entuudestaan. Ihan vaan ajatuksena.
Vs: Hasselblad 500 C/M runko. Vähän käytetty ja tosi siisti. Itse taas ostajana haluan kuvia myytävästä tuotteesta vaikka noutoetäisyyden päässä asuisinkin, jotta tiedän onko kunto semmoinen että viitsinkö edes vaivautua paikan päälle ihmettelemään. Myyjän ja ostajan kuvaus laitteiden kunnosta voivat joskus poiketa suurestikin toisistaan, siksipä kuvat ovatkin aina hyvä idea myynti-ilmoituksessa. Itsekin Jussilta pyysin kuvia myymästään objektiivista noin kuukausi sitten, mutta ei ole herunut.