Laitetaas nyt myyntiin valokuvaukseen minut innostaneet vanhat rakkineet. Ensimmäisenä olisi tarjolla vanha ja elämää nähnyt Graflex Crowngraphic. Tällä vempeleellä on tullut kuvattua kymmeniä polaroidfilmejä hienoja kuvia ja etenkin kuvaaminen itsessään on ollut hieno kokemus. Oikeastaan juuri tämän kameran takia tulee melkein kuvattua ainoastaan manuaalisilla linsseillä myös omalla digikameralla. Kamera on ulkoasultaan hieman kulahtanut ja näyttää juuri ikäiseltään. Mekaanisesti täysin toimiva, joskin jotkut vivut ehkä hieman jähmeitä. Etenkin tiltatessa alaspäin kameran etupäätä kuljettavat kiskot saattavat olla hieman hankalat. Itseäni se ei kuitenkaan ole haitannut koska kuvaaminen itsessään tällä kameralla on aikaa vievää ja aikamoista nypläystä. Kameran etsin on pieni, epäkätevä ja aika likainen, joten en ole itse sitä käyttänyt. Tähyslasi on sen sijaan ollut käytössä ja toimii moitteettomasti. Optiikka on virheetöntä. Jalustaruuvi kunnossa ja suljin pelittää omien kokemuksieni mukaan moitteetta. Atomikellolla en ole kuitenkaan mitannut Mukaan myös kameran oma kaksipuolinen 4x5 filmiperä, jota en ole käyttänyt. Siinäpä sitä oli mainospuhetta kerrakseen tälle suloiselle vanhukselle. Hp:120e * Lisäksi kaupan olisi 2kpl 4x5 polaroidperää. Molemmat todella hyvässä kunnossa ja olen puhdistanut nämä itse huolellisesti kaikesta polaroidlähmästä, joten nämä ovat ihan priima tavaraa. Näistä pyydän 50e kappale, koska sen verran on itsekin näihin tullut käytettyä. Tosin jos menee kaikki pakettina niin hinnan voin pudottaa 200e koko setiltä. Toimitus onnistuu Helsinkiin ja Tampereelle. Postittaakin voin mutta se maksaa tämän kokoiselta paketilta jonkin verran. Jos kiinnostuit niin laita postia osoitteeseen: tuukka_se@hotmail.com EDIT: Laitan tänne kuvia illalla päästyäni töistä kotiin ja päivitän optiikan merkin, kun en sitä juuri nyt muista. Edit 2: Sen verran on tullut kyselyjä koko paketista, että myyn sen nyt pääasiassa sellaisenaan, eli 200e koko paketista, ellei kiinnostusta löydy myös pelkille perille.
Vs: M: Graflex Crown Graphic 4x5 + 2 polaroidperää laitoin yv:n kun en tajunnu s-postiin laittaa.. Anders
Vs: *MYYTY*Graflex Crown Graphic 4x5 + 2 polaroidperää voihan persiinsutiarkki kun meni ohi tämä tarvike. no, aina ei voi voittaa. No jos kuitenkin voi voittaa, niin OSTAN KOKO PAKETIN tällä hetkellä, helsingistä.