Loistomahdollisuus kaikille Polaroid 550-perän omistajille! Fuji FP-100B[sub]45[/sub] -mustavalkoista polaroidia myytävän yksi 10 kappaleen pakka. Paketti on avaamaton, pakasteessa säilötty, vähän kurtussa mutta muuten mainio. Viimeinen käyttöpäivä on 09/2009, joten tavara on priimaa. Sopii Fujin omaan polaperään ja Polaroidin 550-malliin. Eli kyseessä on täyskoon pola 4x5:lle. Ohjehinta kyseiselle filmille oli japanissa ¥4200 (36€), jenkkilässä en löytänyt weppikaupoista täyskokoa myynnistä ollenkaan. Saksassa vastaavan väriversio näyttää olevan 33€ - 38€. Hintapyyntö: 25€ 20€ Käyttäisin itse, mutta polaperäni syö vain tuota pienempää 'croppi-polaa'.
Vs: Fujin MV-polaroidia pakka, exp. 07/2009. Sopii polaroid 550-perään. Varmaan tyhmä kysymys, mutta miksi tuo ei mene 545i perään?
Vs: Fujin MV-polaroidia pakka, exp. 07/2009. Sopii polaroid 550-perään. 545-perät ovat sukupuuttoon kuolleita. En tiedä miksi tuo ei mene niihin, mutta näin vain on. Eli 545-perille ei saa enään filmiä mistään, ellei jostain vanhoja polapakkoja löydä. Nojoo, 545-periin menee Fujin quickload-filmipakat, eli sinänsä ko. perälle on vielä käyttöäkin. Suomesta tosin quickloadeja ei taida saada. Ainoat polaperät joihin saa filmiä ovat 405 johon käy osarajauksen ottava pienempi filmi ja 550 johon käy tämä täyskokoinen. Ja tietysti Fujin omat polaperät.
Vs: Fujin MV-polaroidia pakka, exp. 07/2009. Sopii polaroid 550-perään. Työntö. Jos ei meinaa ostajaa löytyä niin pitää itse miettiä saisko tuosta leikeltyä vaikka pienempään perään menevää tai jotain.
Vs: Fujin MV-polaroidia pakka, exp. 07/2009. Sopii polaroid 550-perään. No nyt saa jo lähes ilmaiseksi!
Vs: *ALE* Fujin MV-polaroidia pakka, exp. 07/2009. Sopii polaroid 550-perään. Hmm... Mitenkähän tämä Fujin pikafilmi kestää pakastamista? Polaroid nimenomaan kielsi sen: "Do not freeze".
Vs: *ALE* Fujin MV-polaroidia pakka, exp. 07/2009. Sopii polaroid 550-perään. Hyvin toimii pakastuksen jälkeenkin sekä Fujin ohjeiden että mun kokemusten mukaan.
Vs: *ALE* Fujin MV-polaroidia pakka, exp. 07/2009. Sopii polaroid 550-perään. Kuten datalehtinen sen itse sanoo:
Vs: *ALE* Fujin MV-polaroidia pakka, exp. 07/2009. Sopii polaroid 550-perään. Up! Ei löydy kiinnostusta?