Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN M: muuton alta tavaraa pois

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana supadeluxe, 13 Lokakuu 2015.

1. supadeluxe

supadeluxe Member

269
    3
    18
    Muutto tulossa ja ajattelin laittaa myyntiin ylimääräistä tavaraa mitä en käytä enää/tarvitse, enkä jaksa viedä uuteen kotiin pölyttymään...

Holga 120FN. Toimii, tarvitsee uudet patterit salamaa varten. HP:20e

*MYYTY* Nikon FE + Tefnon 28mm f/2.8 linssi. Kaikki kamerassa toimii, valotusmittari yms. Linssissä ei naarmuja. Valitettavasti linssiin ei löydy suojaa. HP: 40e

Polaroid 210 land camera. Kamera modattu, toimii nykyaikaisella paristolla. Tätä olen käyttänyt paljon ja toimii. Vaatii pariston vaihdon. HP: 35e

Polaroid image system. Kamerassa ei mitään vikaa, toimii hyvin. Tällä olen kuvannut myös paljon, mutta jäänyt hyllyyn pölyttymään. Telefotosta löytyy tähän filmiä. HP: 25e

2 kpl Canon 5d MK 1 akkuja. Myin kameran pois ja nämä näköjään jäi mulle :) Toimii, mutta en tiedä miten hyvin. Vaihto vaikka pakettiin kahvia :)

*MYYTY* 3 pakettia Ilfordin paperia. 10,5 x 14,8 cm 100kpl paketti avaamaton, 12,7 x 17,8 cm 100kpl paketti avaamaton ja 17,8 x 24 cm 100 kpl paketti avattu, veikkaisin, että noin 80 arkkia ainakin jäljellä. Tarjoa...

Fed Micron half frame kamera + linssisuojus. Seleenikenno toimii hyvin. Tälläkin olen kuvannut paljon, mutta ei käyttöä enää. HP: 45e

*MYYTY* MOD 54 kehitysspiraali 4x5 filkalle. Englannista tilattu. En omista enää fieldiä, joten myyntiin. HP: 45e

Kaikki tavarat löytyy Helsingistä. Mieluiten kaupat kasvotusten. parhaiten tavoittaa info ät toiviainen piste org.

Kiitos.