Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Myyty: EOS objektiiveja ja olkalaukku (SUPERALE!)

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana yogi, 12 Marraskuu 2006.

  1. yogi

    yogi

    28
    0
    0
    hillot homeessa. nyt poistetaan:

    ef 70-200 1:4 L  hp.450 (vuoden vanha)

    sigma eos 17-35 aspherical  hp.80€ (zoomi naksahtaa yhessä kohdassa, mutta toiminut siitä huolimatta puolisen vuotta melko aktiivisessa käytössä)

    tamrac pro 8 (uusi ja pirun hieno) hp.70€

    lisätietoa ja kuvia saa ja tarjoukset voi lähettää osoitteeseen joonas.saario@tse.fi / 0443029777
     
  2. yogi

    yogi

    28
    0
    0
    Vs: M: EOS objektiiveja ja olkalaukku

    ^
     
  3. Vs: M: EOS objektiiveja ja olkalaukku (SUPERALE!)

    sigma eos 17-35 aspherical, mikähän se naksahdus mahtaa olla, onko menossa kohta remonttiin? oisin kiinnostunu.
     
  4. yogi

    yogi

    28
    0
    0
    Vs: M: EOS objektiiveja ja olkalaukku (SUPERALE!)

    mulla ei ole intressejä remontoida. se on sellanen pien naksaus about puolessavälissä zoomialuetta. sen kyllä huomaa mutta toimintaan se ei oo tosiaan vaikuttanut. sellanen maallikon perstuntuma mulla on ettei mistään kovin vakavasta ei olisi kyse mutta kaikki on tietty mahdollista. rajalacameran äijä sano et se joko kestää tai ei kestä. minulle se on tarpeeton eli luovun siitä huokeaan hintaan. mutta koska se toimii ja oon ite tykänny kuvanlaadusta niin sanotaan nyt 80€ tai paras tarjous.

    laukku on viittä vaille myyty.
     
  5. Vs: M: EOS objektiiveja ja olkalaukku (SUPERALE!)

    Tiedän et kuullostan kusipäältä, mut lähteekö 80 sis. postit? rahat loppu mut tarvis jotaa valovoimasempaa laajakulmaa..
     
  6. Vs: M: EOS objektiiveja ja olkalaukku (SUPERALE!)

    Itsellä sama lasi hyllyssä käyttämättömänä jo puolitoista vuotta kun hankin Canonin L:n. Pitäsi varmaan myydä omakin Sigma, mutta siis itse asiana oli kommentoida tuohon naksahdukseen. Se on melko suurella todennäköisyydellä objektiivin sisäseinämään osittain liimattu lattakaapeli, joka "irtoaa" objektiivin sisäseinämästä zoomatessa.  Taas zoomatessa takaisinpäin se tarttuu takaisin liimapintaan. Omassa yksilössä tämä vika, joka ei siis vaikuta toiminnallisuuteen tai kestävyyteen, mutta pitääpähän pienen naksahtavan äänen.

    T:Jari
     
  7. yogi

    yogi

    28
    0
    0
    Vs: M: EOS objektiiveja ja olkalaukku (SUPERALE!)

    pikPÄivitys: laukku myyty
     
  8. yogi

    yogi

    28
    0
    0
    Vs: M: EOS objektiiveja ja olkalaukku (SUPERALE!)

    ja itse asiassa kaikki muukin.