Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY: EF 70-200 2.8L IS USM

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana taksu, 2 Joulukuu 2012.

  1. taksu

    taksu Member

    38
    0
    6
    Myydään hyväkuntoinen Canon EF 70-200 2.8L IS USM -objektiivi. Kuvanlaadullisesti erinomainen yksilö, jalustapannassa lommo ja vastis kulunut. Linssipinnat hyvät ja naarmuttomat. Linssin historiasta minulla ei ole muita tietoja kuin että ostin sen käytettynä kesällä 2011.

    Ainoa syy myyntiin on se, että tavitsen fyysisesti pienempikokoisen tele-zoomin. Kuvanlaadullisesti tämä myytävä yksilö on erinomainen, mutta omassa käytössäni tämä linssi viihtyy liikaa hyllyssä kokonsa vuoksi.

    Saa tarjota vaihdossa 70-200 4L IS:ää tai jopa 70-300 4-5.6L IS:ää. Ensisijaisesti minua kuitenkin kiinnostaa vaihdon välineenä raha, sillä minulla on oikeastaan jo uusi linssi kiikarissa, kunhan tämä laite saadaan ensiksi realisoitua.

    Kauppaan kuuluu siis myös jalustapanta, suojafiltteri (joku ei niin laadukas Kenkoo muistaakseni tms.), vastavalosuoja, tulpat eteen ja taakse sekä suojapussi (ei alkuperäinen Canon-pussukka!).

    Hp. 1200,00 EUR - tarjouksia saa myös toki tehdä.

    Yhteydenotot yksärillä tai meilillä:
    -

    Mieluiten myynti kasvokkain PK-seudulla, jolloin ostaja saa testata linssin ennen kauppojen tekemistä. Postitus onnistuu myös, jos ostaja niin haluaa (rahat tililleni, linssi postiin/matkahuoltoon (vastuu linssistä ostajalla siitä lähtien, kun luovutan linssin kuljetettavaksi), postiennakko EI KÄY).

    Oheisessa testiotoksessa testattu automaattitarkennusta pitsalaatikkoon liimattuun teippiin polttovälillä 200 mm, aukolla f/2.8, suljinajalla 1/30 (käsivaralla) ja etäisyyttä kohteeseen on noin 2,5 metriä. Kuvattu 7D:llä (automaattitarkennuksen korjaus ei käytössä).

    EDIT: Linssi myyty!
     
  2. gotmax

    gotmax

    12
    0
    0
    Vs: M: EF 70-200 2.8L IS USM

    Laitoin ostohalukkuuteni sähköpostitse sinulle.

    -Heikki