Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY *MYYTY* digiperä

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana elssi, 20 Maaliskuu 2008.

  1. elssi

    elssi

    26
    0
    0
    Digiperä on  siis myynnissä ja lähtee korkeimman tarjouksen esittäjälle. Mr. Kamerassa on yksi vastaava myytävänä 500 euron hintaan ja sen hinnan on jo yksi tarjonnut. Lisää tarjouksia otetaan vastaan vielä muutaman päivän ja sen jälkeen perä pääsee uuteen kotiin.


    Siis harkitaan ko. digiperän myyntiä ja tietysti tarjouksia otetaan vastaan. Yritän nimittäin kartoittaa jonkinlaista hintaa laitteelle.

    Perä on kunnossa, mutta varmaankin niellyt kuvausten aikana pölyä sen verran kuin muutkin kamerat. Ei kuitenkaan mitään näkyvää likaa, kolhua tms. Mallissa ei ole muistikorttia, joten se on oltava kiinni  tietokonessa kuvauksen aikana(siinä syy, miksi olen myymässä). Perä on ollut kiinni kolmisen vuotta Hasselissa studiossa ja sitä ennen muutaman vuoden teollisuuskuvaajalla käytössä.  Mukaan tulee siis perä, piuhat ja activation key, jolla saa netista imuroitavan Capture One-ohjelman aktivoitua.

    Kysymyksiähän saa esittää, ja niihin vastaan osaamiseni mukaan. Tekniikan ja vastaavat taitavat tämän foorumin gurut paremmin tietää, itse olen lähinnä vain käyttänyt laitetta (ja hyväksi havainnut). Pääsiäisen aikaan vietän lomaa ja käyn koneella vai silloin tällöin, joten viestiminen voi viivästyä, mutta tiistaista lähiten olen taas paikalla enemmän.
     
  2. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Alustavasti harkitaan Phase One/Light Phase-digiperän myyntiä

    Onko tämä mahdollisesti samanlainen? Vai onko kyse jostain  muusta mallista?
     
  3. elssi

    elssi

    26
    0
    0
    Vs: Alustavasti harkitaan Phase One/Light Phase-digiperän myyntiä

    Kiitos!
    Tuo juuri se on.