Nyt on pakko saada väriä elämään, eli myytävänä - Paterson Multireel 3 tank - 2 muovispiraalia, vähän tummuneet käytössä mutta ei töki normaalia enempää - 2 mittalasia a 300 ml - 1 mittakannu 1000 ml - haitaripullo 550 - 1000 ml - haitaripullo 900 - 2000 ml (täynnä tuoretta D76-kehitettä, mutta saa sen kaataa poiskin) - pieni muovisuppilo - ajastin mallia Lidl - vedenkestävä digitaalinen lämpömittari mallia Claes Ohlsson - kertakäyttökäsineitä 100 kpl laatikko (L) - 2 kpl 10 ml ruiskua - Fix-Ag, 1 1/4 ltr pullo, noin puolet jäljellä - Rodinal 500 ml pullo, noin 2/3 jäljellä - Ilfotol Wetting Agent litran pullo, noin 3/4 jäljellä Pakattuna muovilaatikkoon jossa niitä on mukava kanniskella ja säilyttää. Hinta koko kasalle 80 €, Vantaankoskelta saa tulla hakemaan. Kinokoon mvfilmiä: - Agfa APX 400 5 rullaa = 5 euroa - Trix 400 6 rullaa = 20 euroa
Vs: Kaikki mitä mvkuvien kehitykseen tarvitaan Ethän lopettaa aio !? Älä myy, pidä paussia, vie kellariin. Joudut kuitenkin hommaamaan takaisin, kalliimmalla Hannu
Vs: Kaikki mitä mvkuvien kehitykseen tarvitaan En lopeta kuvaamista, lotraamisen vain. Siirryn diaan, ja niiden kehittämiseen minulla ei riitä intohimoa.
Vs: Kaikki mitä mvkuvien kehitykseen tarvitaan Mä olen aina digannut diaa. Diafilmi on alan todellisille taitajille. Negafilkat (ja varsinkin ämveet) ovat semmoisia säätövenkuilijoitten filkkoja, jotka eivät osaa kunnolla, kerralla ja jo kuvatessaan, valottaa. Jotkut jopa "haarukoivat" valotusta kuvatessaan (hah). Sieltä sitten myös kaivellaan että söherrellään kepulikonstein ja jälestäkinpäin (pimiöissä ja jopa skannatuista ja siis digillä pilatuista filkkakuvistakin) sävyjä tummasta ja vaaleasta. Kerralla oikein - niin tekee ammattitaitoinen valokuvataiteilija. Hieman kapeamman sävyalan digikin on kivasti vaativaa kuvaajalle. Potosopit kompostiin. Hyvä, Jesalonen ! - The ÄLmän
Vs: Kaikki mitä mvkuvien kehitykseen tarvitaan Jos vielä myymättä ostan pois. Laitoin YV:n t: Pasi Nousiainen