-Canon EF 85mm f/1.2L II USM. Ostettu vuonna 2008, olen ensimmäinen omistaja. Erinomaisessa kunnossa. Mukana tulee alkuperäinen laatikko, ohjekirjat ym. paperit, etu- ja takasuoja, vastavalosuoja ja suojapussukka. Hinta 1500€. MYYTY. - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM. Ostettu vuonna 2010, olen ensimmäinen omistaja. Todella vähän käytetty, joten on kunnoltaan kuin uusi - ainoastaan vastavalosuojassa on pieni viiru. Mukana tulee alkuperäinen laatikko ja paperit, etu- ja takasuoja, jalustapanta, vastavalosuoja, suojapussukka ja kantohihna. Hinta 1600€. MYYTY -Canon EF 1.4X II telejatke. Ostettu vuonna 2009, olen ensimmäinen omistaja. Todella vähän käytetty, joten on kunnoltaan kuin uusi. Mukana tulee alkuperäinen laatikko ohjepapereineen, suojapussukka sekä etu- ja takasuoja. Hinta 225€. MYYTY -Canon EF 2X II telejatke. Ostettu vuonna 2009, olen ensimmäinen omistaja. Todella vähän käytetty, joten on kunnoltaan kuin uusi. Mukana tulee alkuperäinen laatikko ohjepapereineen, suojapussukka sekä etu- ja takasuoja. Hinta 225€. MYYTY. - Tarvikeakku LP-E4, sopii ainakin Canon EOS 1D Mark III kameraan. 11,1V, 2300 mAh. Hyvässä kunnossa. Hinta 15€. MYYTY - B+W 77mm Slim pyöröpolarisaatiosuodin. Kunto erinomainen. Hinta 40€. MYYTY - Sandisk Extreme III Compactflash muistikortit (30MB/s) 8Gb ja 4Gb. Yhteensä 35€. MYYTY
Vs: M: Canonia (85L II, 70-200 II, 1.4X & 2X II) ja tarvikkeita Hintoja päivitetty kesäpäivän kunniaksi.
Vs: M: Canonia (85L II, 70-200 II, 1.4X & 2X II) ja tarvikkeita Lisäsin kuvia, kun niiden perään on aika paljon kyselty.
Vs: M: Canon 85L II, 70-200 II, 1.4X II, 2X II Objektiivien hinnoista napattu 50€ ja telejatkeiden 10€ pois. Nyt olisi hyvä tilaisuus hankkia priimakuntoista L-laatua järkevään hintaan.
Vs: M: Canon 85L II, 70-200L II, 1.4X II, 2X II (UUDET HINNAT JA KUVAT) Alennusmyynti jatkuu: hintoja laskettu ja parempia kuvia lisätty. Nyt laatulasit kesän kuvaushetkiin halvalla! Harmittaa seisottaa näitä käyttämättömänä, kun Canonin runkoa ei minulla enää ole.