Kitistä jäljellä loistava yleiszoomi. Käytetty yhtä vähän kuin runkoa. Kaupan päälle Hoyan 77mm uv-suodin, ollut aina optiikassa kiinni. Virheetön, kuin uusi. Hinta 750eur. -- Myydään otsikon mukainen runko+optiikka kitti. Tällä on ikää reilu vuosi. Kamera on ollut sen verran vähällä käytöllä että joutaa myyntiin, eikä sillä ole räpsitty kuin 3300 kuvaa. Eli uuden veroisessa kunnossa on. Putken nokassa on ollut alusta lähtien UV-suoja joka kuuluu myös kauppaan. Kuitti ja Alkuperäinen pakkaus kaikkineen oheis tarvikkeineen löytyy myös. Kanta-Häme Runko myyty hintaan 1590. Linssi myyty hintaan 750.
Vs: Canon EOS 5D Mark II Kit (24-105 mm) Olikos näillä Canoneilla vuoden vai kahden takuu, eli onkos takuu enää voimissaan? Toki onhan virhevastuu kuitenkin olemassa..
Vs: Canon EOS 5D Mark II Kit (24-105 mm) Vuoden takuu käsittääkseni. Ei ole ollut tarvetta miettiä takuuta. Kamera ja optiikka on vähän käytetty, kuin uusi ja toimii ongelmitta. Käytän niin harvoin sitä. Tärkein syy hyllyssä seisottamiseen on, että en kuvaa videota. Kuvaan videota harvoin ja satunnaisesti ja silloin käytän m43:sta kun se kulkee mukana melko usein pienen painon ja koon takia. Minulla on jo kolme täyskennorunkoa ja tämä on ylimääräinen. Ostin 5dm2:n puoliksi herätteenä ja vain siksi aikaa kun 5dm1:n oli säädettävänä ja ystäväni häät yllättivät minut tarpeella laadukkaalle FF-kameralle. Kuvaan pääasiassa vain stillejä ja 5dm1 on siihen riittävän hyvä. 5dm2:ssa on virheettömät värit ja tarkempi kuva mutta Mark1 edeltäjämallin värivääristymät eivät minua haittaa vaan käytän niitä hyväkseni. Samoin pidän vinjetointi- ja jopa tynnyrivääristymistä. 5dm2+kittilinssi tekee melko täydellistä jälkeä. Käyttämättömänä tätä ei kannata hyllyssä pitää ja voinkin siten käyttää rahat auton ja moottoripyörän huoltoihin. Kamera myydään täysin toimivana, joten tästä saa vähän käytetyn yksilön hyvään hintaan. Kameraa saa rauhassa testata ilman ostopakkoa joten kunnosta voi varmistua itse rauhassa. LISÄKSI kaupan päälle saa tällä viikolla täysin ALKUPERÄISEN Canon LP-E6 VARA-AKUN (arvo noin. 100eur).
Vs: Canon EOS 5D Mark II Kit (24-105 mm) Myytkö ilman tsuumia. Mua ei oikein noi yli 4% barrelit ja 2.5EV vinjetoinnit nappaa.