Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY **MYYTY **Canon EF-S 18–135 mm IS, F3,5–5,6, KÄYTTÄMÄTÖN!!

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Rekka-Timppa, 11 Kesäkuu 2010.

OBJEKTIIVI MYYTY PYYDETTYYN HINTAAN !!!

Myydään siis täysin uusi, eli ei kuvaakaan otettu Canon EF-S 18–135/3,5–5,6 IS objektiivi, takuu alkanut 10.06.2010 ja on vuoden voimassa, kuitin saa myös mukana tai siis kopion siitä koska tarvitsen itse alkuperäisen.

Laatikkoa tuolle ei ole koska tuli KIT paketissa, mutta jos toimitaan postin välityksellä niin pakkaan putken TODELLA hyvin.

Myydään uutena mutta en siitä odota uuden hintaa.

Lisätietoa putkesta löytyy esim: http://www.topshot.fi/product_info.php?pid=4251&sid=a2386e9cd1a1d6f24cb7bd3ac4878c4c

Tämä tuli EOS 7D:n mukana mutta minulla ei sille ole käyttöä kun minulla on Tamron 18-270 joka kattaa tuon Canonin.

Teen kaupat mielelläni kasvotusten Helsingin Malminkartanossa tai mahdollisesti jossakin lähistöllä, postia en mielelläni käytä, mutta jos postitan niin sitten mennään periaatteella rahat tilille ja sitten kun suoritus näkyy niin putki postiin, postiennakolla en toimi, postikulut lisään myös hintaan, mutta siis mieluiten naamat vastakkain,ettei tule jälkeenpäin kysymyksiä.

Mikään pakko minun ei ole myydä putkea koska voin sen jättää 10v. poikani ”yleisputkeksi”, joten en sitä ihan ilmaiseksi myy, ja itse siis päätän olenko tarjottuun hintaan tyytyväinen.....

Voin HARKITA vaihdossa:
    Tamron SP AF 17-50 mm F/2,8 XR Di II VC LD objektiiviä
    Tai
    Tamron AF 90mm F/2.8 SP Di Macro objektiiviä
    myös  mahdollisesti jotakin muuta objektiiviä voi tarjota, kunhan obiskan nimi alkaa T kirjaimella……

Myynti on ensisijainen, koska myyntirahoilla voin rahoittaa. akkukahvan tai akkuja tai muistikortteja tai jotakin.....

Asiasta voi olla yhteydessä minuun suoraan sähköpostilla:

timo.juhani.niemi@gmail.com

Joten tarjouksia otetaan vastaan, kiitos ja kumarrus.

Löysin netistä itse samanlaisen uutena hintaan 349 plus toimituskulut joten hinnan laitan sen alle, eli hinta on 340€ sis. mahd. toim. kulut jos noutaa linssin niin hinta on 330€....

Osana maksua voi tarjota myös muistikortteja (Cf) mieluiten 4 Gt mutta kyllä 8 Gt:n kortitkin käy...

Niin ja myös Nissin Speedlite Di622 Salama kelpaa osaksi maksua.. Tuolle voisi laskea vaihtoarvo hinnaksi 70€, mutta salaman mukana pitäisi tulla se "seisontatuki" tai jalka vai mikä se nyt on oikealta nimeltään....

1. Vs: Canon EF-S 18–135 mm IS, F3,5–5,6, Objektiivi, KÄYTTÄMÄTÖN!!

Rehellisyyden nimessä tiputan objektiivin hintaa myös täällä, eli putken uusi hinta on noudettuna 300€ ja postitus tapauksessa 310€, mutta siis painotan että mieluiten haluan toimia kasvot vastakkain.

Tämä on se viimeinen hinta jolla putki vaihtaa omistajaa ja jos ei tällä mene niin sitten jää pojallleni tai lähtee vaihtolinssinä kauppaan, kunhan keksin kumman linssin noista kahdesta vaihtoehdotus linsseistä tarvitsen.