Otsikon mukainen objektiivi, vastavalosuojalla että paksulla tuubikassilla. Obari tipahti mulla 20cm korkeudelta eli kun olin avaamassa reppua joka oli maassa, ja se molskahti sivusta kulma edellä maahan. Tästä seurasi se että linssisuojusta ei saa paikalleen. Ja kierteet ovat tiukalla kun "zoomaa" eli joutuu hieman vääntämään. Itsellä pötikkä ollut tosi vähäisell käytöllä. Tuonkin turman jälkeen olen ottanut sillä hyviä kuvia, liitän niitä tähän. Olen ostamassa uutta putkea ja ajattelin ensin huollattaa tämän, mutta jos joku tästä kiinnostuisi niin halvalla saisi, ja kun huollon kautta pyöräyttäisi niin avot. Tämä maksaa uutena sen 700€. Lisätty tekstiä: Eli kiinnitys Canon. Ja obari on merkiltään Sigma. Tarjotkaa ihmeessä jos kiinnostaa!
Vs: 70-200mm f/2.8 APO DG EX HSM *Halvalla huollettava putki!* Ja kun kameran merkkiä ei mainita,se lienee Kwanoniin
Vs: 70-200mm f/2.8 APO DG EX HSM *Halvalla huollettava putki!* Heh, aika hyvin siis lähtee tämä liikkeelle kun merkkikin unohtui Se on kuulkaas Sigma.
Vs: 70-200mm f/2.8 APO DG EX HSM *Halvalla huollettava putki!* Ja se Sigma kiinnittyy helpoiten kameramerkkiin X ? Siis kiinnitysbajonetti on mikä ? Canon, nikon, sony jne. Tietty se voi olla sigma-merkkiseen runkoon kiinnittyvä sigma...