Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Contax RTS III

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana evis, 20 Tammikuu 2009.

1. evis

evis Member

499
    0
    16
    Laitan tarjolle toisen RTS 3:seni. Tämä on ulkoisesti erittäin hyvässä kunnossa, metallissa tai kahvan kumissa ei ole käytönjälkiä, ei lommoja eikä oikeastaan edes naarmuja. Paristokotelon kannen kulmasta maali lähtenyt noin millin verran(!) Kamera valottaa filmiä todella hyvin. sn. 01046x, filmilaskurinäytön lasi sininen jos se sanoo jollekin Contaxasiantuntijalle jotakin.

Sitten ne huonot puolet: Kameran etsimen alanäytössä on pienen pieni ledivuoto. Kyselin tätä aikanaan muistaakseni Mustonen&Laineelta ja vakuuttelivat ettei se lähde leviämään. Huoltavat toki kuntoon jos uusi (tai käytetty) osa löytyy jostain. Ledivuoto ei sinänsä häiritse mitään symbolia tai luettavuutta mutta ainakin itseäni asia harmittaa ja pilaa koko upean kokonaisuuden. Etsinnäyttö on upea kirkkaan sininen. Etsimeen aktivoidaan "valot päälle" etusormen ulottuvilla olevasta näppäimestä jossa on myös kosketushäikkää mutta toimii silti muutamien painallusten jälkeen.

Minulla on ollut tarkoitus huoltaa nämä viat kuntoon, jolloin kameran arvo pomppaakin kivasti mutta on valitettavasti jäänyt tekemättä.

Tästä johtuen hintaa ajattelin 300e. Löytyiskös laukkulaisista innokasta Contaxklassikon käyttäjää? Huoltamalla em. asiat kuntoon käsittämättömän maaginen kinofilmikuvausvehje! Jos esim. etsinnäyttö olisi virheetön, en myisi!

yhteys yv:llä jos kiinnostaa

sijainti: Imatra

2. horseman

horseman Member

716
    0
    16
    Vs: Contax RTS III

täytyy sanoa että otin hieman selvää tuolta ulkomaan foorumilta vehkeestä kun malli/kamera oli outo ja täytyy siis todeta että tuo filmin painelevyn imutoiminto on täysin ennenkuulumaton systeemi, hyvin mielenkiintoista! Toivottavasti joku filmifanaatikko eksyy ja ostaa...

eli täällä tietoa ketä kiinnostaa

Photo.net - Where Photographers Inspire Each Other

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Voi hitto, nyt ei oo rahaa, mulla on yksi RTS-III Mustonen&Laineella huollossa takaisinkelaus ongelman takia (ollut jo yli vuoden). Siinä on kyllä mittarissa vikaa. Hmm.....

4. Ego

Ego

76
    0
    0

Minulla olisi virheetön Contax AX.  Mitenkä se hinnoitellaan ?

5. evis

evis Member

499
    0
    16

Olisitko sä halukas luopumaan summaan xxx omastasi? :)

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Hmm... Kyllä. Mikä ettei.

7. Ego

Ego

76
    0
    0

Hmm... Minä myös...

8. evis

evis Member

499
    0
    16

Upitaan tällainen vanha ilmoitus myös kun searchilla löytyy.

Teksti muuten vielä ajankohtainen mutta näytön olen laitattanut ajat sitten kuntoon eli ledvuotoa ei enää etsimessä ole.

Oikeasti siisti rts III halvalla kuitenkin myynnissä eli hintapyyntö 400e

Etsi vastaavankuntoinen maailmalta halvemmalla jos pystyt..  :]