Tässäpä liian vähälle käytölle jäänyt erinomaisessa, ellei uudenveroisessa kunnossa oleva putki harrastajille ja ammattilaisille. Mukana vastavalosuoja, panta sekä suojalaukku. Myyntipakettikin saattaa löytyä kunhan kaivelen. Ei naarmun naarmua objektiivissä. Vastavalosuojassa niitä tietenkin löytyy. UV-filsu ollut luonnollisesti nokalla käytön yhteydessä. Myynnin syy on siis se, että tietty osa kuvauksesta on jäänyt pois, ja tämä polttovälialue makaa lähinnä kaapissa keräämässä pölyä. Ostettu Digitarvikkeesta viime vuoden alkupuolella. Olen ensimmäinen omistaja. Kuvia: Kuvat.fi on koti sinun kuvillesi Hintapyynti 850 euroa. Tuote sijaitsee Tampereella. Yhteyttä voi ottaa vaikkapa heikki . takala ät gmailpistecom Edit: Myyty.
Vs: Myydään 70-200 f2.8L Olennainen tieto olisi tietysti valmistaja ja minkä valmistajan runkoon ko. putki sopii... Ok, kuvia katsomalla näyttäisi olevan Canon.
Vs: Myydään Canon 70-200 f2.8L Moi, ks. lasi kiinnostaisi, mutta pitäisi tarjota vaihdossa lasia. Elikkäs olisi 85mm sigma 1.4, jossa takuu jäljellä, mukaan kaikki sälä + suodin. Onko kiinnostusta?
Vs: Myydään Canon 70-200 f2.8L Vaihdon kohteeksi olen ajatellut lähinnä Fujin X100 tai Olympuksen EM-5 kameraa. Tarkoitus on siis hankkia pieni kakkosrunko/lomanapsuihin soveltuva kamera tästä saaduilla rahoilla. Vaihtoehtoisesti jos joku haluaa eroon 135mm f2 linssistä, sekin on ollut hakusessa jo pitemmän aikaa.
Vs: Myydään Canon 70-200 f2.8L Hitsi, olis 135 halvempi malli, joten se ei käy. Jos olet tulossa Helsinkiin käymään, niin voinhan mä mun fujia näyttää... siin on pääkallokaulanauha ja akkujakin riittää ja ja.