Keväällä ostin kakkosrungoksi/terapialeluksi. Kuvia olen paketilla ottanut alle tuhat, joten eipä mulla noille mitään oikeata käyttöä tunnu olevan. Turhaan kulkevat painona repussa. Molemmat ovat varsin siistikuntoisia, rungossa jotain alkavaa kulumaa nurkissa ja salamakengässä, objektiivissa lähinnä vastavalosuojassa, näinhän näissä tapaa olla. Rungolla kuvattu ~30tuhatta. Suomikamera, suomimanuaalein. Mukaan kuuluu itse rungon lisäksi laturi, akku, hihna, runkotulppa, käyttöohje ja tais olla cd:kin. Objetiiviin löytyy alkup. suojapussukka ja molemmat tulpat. Alkup. pakkausta ei ole kumpaankaan. Hp: 1350€ Sijainti: Rovaniemi Kaupat mieluiten nokakkain, mutta eiköhän postituskin onnistu. Paketin ostajalle mukaan uusi Ee-s supermatta tähyslasi, muutama tarvikeakku ja Hoya HD Protector suojasuodin objetiiville. Ja laitetaan vielä 256MB muistikorttikin, niin pääsee heti kuvaamaan Edit: puhnro ja @-osoite poistettu
Vs: Canon 5DMk1+17-40/4L Mielelläni pakettina myisin, mutta erikseen noille pyynnit vois olla vaikka 875€ ja 495€. Mikäli tuntuu pyynnit tuntuu pahalta, niin ainahan noista toki voi koittaa jotain tarjotakin.
Vs: Canon 5DMk1+17-40/4L Kasto, pisto ja nosto. Meni ilmeisesti tuo mun arvio kuvausmäärästä vähän yläkanttiin, edellinen omistaja kertoo viestissään kuvanneensa tuolla alle 15tuhatta laukausta ja mulla siihen on tullu tuo alle tuhat, että... Pitäsköhän tuo käyttää ihan Jassilla tarkistuksessa. Ensimmäiseen viestiin lisätty linkki muutamaan kuvaan. Puretaan paketti osiin: Runko 850€ sis. postit Runko + 4 akkua 850€ + postit Runko + 4 akkua + Ee-s tähyslasi 870€ + postit 17-40/4L 490€ sis. postit 17-40/4L + Hoya HD Protector 490€ + postit 17-40/4L + hoya + EW-83DII croppivastis 510€ + postit Rungon ja objektiivin mukaan luonnollisesti myös ensimmäisessä viestissä luetellut tarvikkeet. Koska vaihdokkejakin on tyrkytetty, niin vaihdossa kelpaa Canon 70-200/4L IS, 17-55/2,8 IS, 24-105/4L IS, G10/G11/G12/S95, Sigma AF 8-16mm f/4.5-5.6 DC HSM, Tokina AF 11-16mm f/2.8 AT-X Pro DX. Välirahaa suuntaan tai toiseen.
Vs: Canon 5DMk1+17-40/4L Nostetaas kerran vielä näkösälle. Kaikilta taitaa vastaavat jo löytyä vai onko hinta vieläkin pielessä? No, jos ei tuolla mene, nostan talveksi kirjahyllyyn, kevenee se reppu noinkin.