!!!NÄMÄ MYYTY!!! Eli myydään otsikon romppeet. Tulivat minulle ostamani kamerarungon mukana ja ovat minulle tarpeettomia joten pistetäämpä myyntiin. Kokeiltu vain että toimii. Molemmat ovat (VÄHÄN) käytettyjä. Canon Speedlite 580EX II Hyvin näyttäisi räpsyvän. Ulkoisesti 99% kunnossa uuteen verrattuna. Epäilen että tätä tuskin on koskaan edes käytetty? Mukaan salaman oma hieno kotelo ja perus pöytäjalka. Ja näytti sisällä olevan myös neljä AA-paristoa. Näyttäisi olevan simplyelectronicissa 369 ja suomalaisissa puljuissa 420~ joten pistetään tälle hintaa 320€ Canon EF 17-40mm f/4.0L USM Myös erittäin hyvässä kunnossa. Linssin sisällä näyttäisi olevan hieman pölyä.[/b] Mukaan takatulppa. Linssisuoja puuttuu ja olen ottanut sen uhomioon jo hinnassa. Kaupan päälle voin laittaa tähän mukaan kumisen vastavalosuojan jossa pieni repeymä. Ja jos ostaja haluaa niin löytyy turha kameralaukku jossa muutama kosmeettinen vika. Muuten erittäin hyvä laukku. Tämäkin siis kaupanpäällisiksi. Tämä simplyelectronicsissa 625 ja suomessa vähän enemmän. Joten laitetaas hintaa 410€ eli halvalla lähtee. Vaihdossa voin ottaa canonille passelin 85mm, canonia tai sigmaa. Mieluusti sigman f/1.4 me ät ruohomaki piste org
Vs: M/V: Canon 580EX II salama & Canon EF 17-40mm f/4.0L USM Onko sinulla vielä tuo 17-40mm f/4.0 L USM putki? Jos on, niin onko se muuten täydellisessä kunnossa poislukien tuota pölyä?