Myynnissä hyväkuntoiset, täysin toimivat ja suhteellisen siistit Hasselin runko, perä ja kittilasi. Lasin sarjanumero on 2474641 ja rungon UUC197873, kasetin taas CT27033. Kasetti on sitä mallia jossa luukusta tirkistellään että eka ruutu on kohdallaan. Ostin tältä foorumilta n kuukausi sitten rdahlilta kakkosrungoksi, muutaman rullan olen kuvannut. Tällä hetkellä tarpeettomat ja mieli palaa uusiin hankintoihin... Lasi ja runko mahdollista ostaa myös erikseen. Asiallisia tarjouksia saa esittää, Jari [EDIT]: Lisätään pari kuvaa ostoinnon kasvattamiseksi. Tuo viimeinen on kuvattu tällä setillä, käsivaralla (f8, 1/30, filminä TMAX 400) noin esimerkiksi piirtokyvystä. Ja, koska tarjouksia ei ole juuri kehdattu esittää, pannaan hinta näkyviin eli 370 € + mahdolliset postit. Kannattaa ostaa ennen kuin muutan mieleni...
Vs: Hasselblad 500C/M + Planar 2.8/80 Hyvä että täällä ymmärretään huumoria.. Unohtui mainita että lasi on siis mallia C.
Vs: Hasselblad 500C/M + Planar 2.8/80 Sorry hätäinen nosto mutta lisäsin kuvat ja hinnan, jos jotakuta kiinnostaa...
Vs: Hasselblad 500C/M + Planar 2.8/80 Tuo Uspenskin kuva kyllä osoittaa sen ettei analogimiehen tarvii mitään dikikuvasta edes ymmärtää. Älä myy!
Vs: Hasselblad 500C/M + Planar 2.8/80 Mulle jää vielä toinen runko, 60 Distagon, 120 Planar ja 250 Sonnar.... En myisi mutta Rolleiflexin himo on vastustamaton
Vs: Hasselblad 500C/M + Planar 2.8/80 Rolleiflex on himoittava ja tosi mukava käyttää, katukuvauksessa hieno kun ihmiset ei "pelkää" kameraa kuten monesti muutoin. Edit: Toisaalta jos olis 500C/M & 100mm tai 120 planari tarjonnassa niin olisi vaikea vastustaa tarjontaa...
Vs: Hasselblad 500C/M + Planar 2.8/80 *MYYTY* Se oli tai on sen ajateltu käyttötarkoitus, tuosta pelkäämisestä en sitten tiedä - pelkääkö ihmiset kuvaajaa vai kuvaaja ihmisiä. Huomiota sen kanssa ainakin saa osakseen... Toi mun 120 Planar on "vain" 5,6, mutta saa sillä ihan käsittämättömän hyviä lähikuvia, varsinkin loitoilla. Siksi yritänkin pidellä siitä vielä kiinni... Niin, ja tämä setti on nyt sitten myyty.