Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Kirjallisuutta kaupan!

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Ossi Asikainen, 29 Heinäkuu 2008.

Mä möisin edelleen vanhoja valokuvaukirjoja, joku joskus kevääll oli kiinnostunut "aloittelijoiden kirjoista". En vaaan invaliditeettini vuoksi pysty/jaksa tehdä mitään luetteloa, eli soitelkaa mulle 050-293 6405, ei museon aukioloaikoina, niin jutellaan. Ihan kaikkea en myy, sellaiset väitöskirjat, joissa kiitoksissa kerrotaan minun antaneen korvaamatonta apua, taitavat jäädä Lundia-hyllyyn edelleen, mutta muuten..

1. evis

evis Member

499
    0
    16
    Vs: Kirjallisuutta kaupan!

No määhän se olin :) Siis kyse oli ns. pimiötouhu kirjallisuudesta. Mulla on kyllä näitä mutta vaan ruatsiks.

Ei vain koskaan ole ehtinyt Helsingissä käymään. Kun olen tulossa niin soittelen kyllä uudelleen. Samalla voi katsoa jotain muutakin.

2. Vs: Kirjallisuutta kaupan!

Mulla onm sekä ruotsiksi että asuomeksi, mutta erityisesti olen aikoinani hankkinut itselleni erilaisia valokuvausalan aloittelijoiden suomenkielisiä kirjoja ja lehtiäkin. Sitten voisi olla kaupan ihan hienoja kuvakirjojajain, kin on tullut tänne museolle päätyttyä, ellei sen takia, niin apua ainakin on ollut. Mutta kuten tuolla alussa jo sanoin, niin omistuskirjoituksilla varustetut jäävät vielä hyllyyn.
    Mutta esimerkiksi valokuvauslehteä 1923-32 olisi tarjolla jne...