***MYYTY*** Myydään akkusalama yhdessä järeähkön salamaständin kanssa. Itse olen käyttänyt tätä hääkeikoilla miljöökuvauksessa/potreteissa sekä photoboothin järjestelyissä. Salama on kaukosäätöinen ja tehot säätyvät kameran päähän tulevasta triggeristä (toimii kaikissa kameroissa, joissa normikokoinen salamakenkä), eli tehoja ei tarvitse käydä säätämässä kiipeillen. Sonyn A7-kameroiden salamakengän kanssa saa olla tarkkana, että triggerin keskipinni asettuu salamakengän keskelle ennen triggerin kiristämistä, mutta triggeri toimii kyllä niissäkin. Tehoa speksien mukaan 400 Ws, eli aika paljon enemmän kuin mistään käsisalamasta saa ulos ja akkua en ole yhdelläkään kuvauskeikallani saanut vielä loppumaan. Teho riittää hyvin ampumaan läpi varsin isostakin muokkaimesta. Salamasta lisätietoa tästä. Jalustasta lisätietoa tästä. Tässä kuvassa setti on tositoimissa viime kesänä. Salama on kaatunut tasan yhden kerran (reilu vuosi sitten), kun kuvasin Hernesaaressa vähän turhan kovalla tuulella. Yksi salaman kiristysvivuista otti iskun ja katkesi, mutta se on korjattu hyvin toimivalla tee-se-itse -patentilla. Itse salaman toimivuuteen tuo kaatuminen ei vaikuttanut ja nytkin koko kesän kuvasin salamalla normaalisti. Setissä tulee mukana: - Cononmark Leopard AK4.0 -salama (salama, akku johtoineen, laturi, triggeri, triggerin laturi ja kantolaukku) - Avenger -puomijalusta (100 kertaa parempi, kuin Ebaysta löytyvät rimpulat) - Bowens-kiinnitteinen beauty dish (halkaisija muistaakseni 60 cm) - Bowens-kiinnitteinen iso softboxi (kokoa muistaakseni jotain 120x80 cm) Hinta: kaikki yhteensä 300 e (tällä hinnalla saa taatusti rahoilleen vastinetta, joten yritetäänpä aluksi mennä ilman tinkimisiä) Nouto/tarkistus: Kauklahti, Espoo (iltaisin ja viikonloppuisin) tai Ruoholahti, Helsinki (arkisin) Toimitus: voin toimittaa lähialueille Espoosta katsottuna kohtuullista korvausta vastaan Postitus: ei mielellään, mutta toki tuo kulkee Postilla, mikäli ostaja on valmis maksamaan isot postimaksut Yhteydet: ville piste honkamaki ät gmail piste com tai nolnelnol-8018113 (ei SMS)