Toyo G 810 -palkkikamera suoraan tingittyyn hintaan 600€. MYYTY Mukana tulee 25 cm lyhyt palkki, 50 cm palkki ja kiinnitysblokki. Ei sisällä etulautaa eikä objektiivia vaikka linhof-adapterillinen etulauta ja objektiivi osassa kuvista onkin. Tähyslasin suojana olen käyttänyt pahvia (kuten kuvista näkyy), alkuperäistä tähyslasin suojaa minulla ei ole ollut. Kamerassa on siellä täällä yleistä kulumaa. Suurimpana miinuksena perän eteen-taakse hienosäädön nupin puute (ks. kuvat). Tuohon olisi helppo laittaa joku nuppi siipiruuvista alkaen, mutta kun yleensä tarkennan etulautaa siirtäen niin en ole tullut laittaneeksi. Toinen mainitsemisen arvoinen on takalaudan sivuttaisliikettä säätävässä nupissa oleva välys (joka ei haittaa käyttöä). Kuvissa ei valitettavasti ole pidempää palkkia kiinni, koska minulla ei ole tällä hetkellä kameralle tarpeeksi tukevaa jalustaa. Samasta syystä palje ei missään kuvassa ole täydessä vetämässä. Iso, komea ja hyvä. Muutamaa yksityiskohtaa lukuunottamatta sama kuin G 810II -malli (mm. muoviset nupit ilman kumipäällystettä). Sijaitsee Kaarinassa jossa kamera on nähtävissä. Toimitus noutona tai postitse ostajan maksaessa postimaksut (arvio postimaksulle on 15€). Tiedustelut yksityisviestitse.