Vs: Myytäviä helmiä netissä No kyllä laitoin ihan vinkkinä kun en tajunnu että tuo 50 mm elementti puuttuu. Hieno homma kun huomasit Juhaa!!!!
Vs: Myytäviä helmiä netissä Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net Entäs toi sit? Toinen: Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net
Vs: Myytäviä helmiä netissä http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=71866244 mitä itse maksaisit näistä??
Vs: Myytäviä helmiä netissä Haha :-D. Tämä sopisi siihen toiseenkin ketjuun. Joo siinä yks nolla liikaa taitaa olla.
Vs: Myytäviä helmiä netissä http://cgi.ebay.de/Zeiss-Ikon-TLR-Contaflex-1935-mit-Tasche-Anleitung_W0QQitemZ310023059151QQihZ021QQcategoryZ32933QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Osaako kukaan kertoa tästä kamerasta? Harvinainenko, itselle uusi tieto, että Zeisslla oli Ikoflexin lisäksi muitakin tupla linssi kameroita.
Vs: Myytäviä helmiä netissä En ole asiantuntija, mutta todellinen tai myyjän kuvittelema keräilyarvo. Onhan tuon hintaisia Leicojakin näkynyt. Leicat tiedetään hintaviksi, joten pari tonnia ei juuri herätä ihmetystä. Zeissit on runsaasti keräiltyjä ja osa malleista on harvinaisuutensa takia ihan reippaan hintaisia, mutta en tosiaan tiedä tuosta mitään. Nimi on tuttu.
Vs: Myytäviä helmiä netissä En muista nähneeni ennen TLR-kameraa kinokoossa. Hieno on. Onko siinä jopa valotusmittari. Seleenikenno? Voiko olla tuohon aikaan?
Vs: Myytäviä helmiä netissä Olen joskus tainnut räpläilläkin tommoista, eli ei toi mikään maailmansensaatio ole. Hintakin on kohdillaan - voisi kutsua melkein halvaksi. Noita kakssilmäisiä kinareita on ollut Zeissin lisäksi ainakin Agfalla. Ja kyllä, on siinä valotusmittarikin (kuten samanikäisessä Contax III:ssa) ja jännä piire on, että etsinobjektiivi on kiinteä 80-millinen (suurempi etsinkuva) ja kuvausobjektiivi vaihdettava (35-135 mm, tosin kaikkia lunttina käyttämässäni Zeissin 30-luvun lopun hinnastossa esillä olleita vaihto-objektiiveja ei sodan syttymisen takia ehditty valmistaa). Noista polttovälieroista johtuen tarkennusmekanismi on ollut varsinainen saksalaisen pellepeloton-insinöörityön taidonnäyte. Kaipa tolle pitää hakea joku linkki, kun KVG-kehoitus saa kumminkin jonkun onnettoman hyppimään takajaloillaan: http://www.camerapedia.org/wiki/Contaflex_(TLR)
Vs: Myytäviä helmiä netissä Uusi on mullekkin, onpa järkyttävän mielenkiintoisen näköinen. Onneksi sen hintainen ettei tarvitse kuin ihailla
Vs: Myytäviä helmiä netissä Tuo etsinhärdelli on aika uniikki, mutta kuvaamiseen vaikuttava tekniikka (suljin ja objektiivit) on samaa kamaa kuin samanikäisessä Contax I:ssä, eli halvemmalla ja vähemmällä hakemisella (ja suuremmalla objektiivivalikoimalla) pääsee kun hommaa Contaxin.
Vs: Myytäviä helmiä netissä Näitä TLR Contaflexejä tehtiin vähän ja ne ovat erittäin kovaa keräilykamaa, tässä hinta ei ole paha, etenkin kun tuossa suljinkin toimii, muistelen jossain surffaillessani lukeneeni, että tästä mallista suljin hajoaa usein ja korjaaminen oli joko mielipuolisen hintaista tai mahdotonta. Kamera oli syntyessään kameratekniikan huippuluomus, ja sen mukainen oli uuden hintakin. Sinällään suorakaiteen muotoista kuvaa tekevä kaksisilmäinen ei ollut mikään täydellinen neronleimaus: ajatelkaa pystykuvien ottamista, hehehe.....
Vs: Myytäviä helmiä netissä Osaatkos kertoa noista Contax III:sta enemmän? Mulla on tuommoinen avatarissa näkyvä Contax III a? Sonnar 50/1.5 optiikalla. Seleenikenno pelaa ja huollon jälkeen valoitellut diaa tuolla hyvällä menestyksellä. Olen löytänyt aika niukasti luettavaa noista kameroista. Minkä hintaisia tuommoiset mahtavat olla ja mistähän noista Contaxeista löytyisi asiallista juttua?
Vs: Myytäviä helmiä netissä Saksan EBAY:stä kattelin ja vähän kepillä jäätä periaatteella huusinkin tuollaista, mutta en voittanut.
Vs: Myytäviä helmiä netissä " Olen löytänyt aika niukasti luettavaa noista kameroista. Minkä hintaisia tuommoiset mahtavat olla ja mistähän noista Contaxeista löytyisi asiallista juttua?" Lähdepä ensi lauantaina Balderin salille Helsingissä, siellä varmaan on paikalla asiantuntijoita, jotka kertovat sinulle Contaxeista ja myös tuosta Contaflexistä. Hyvällä tuurilla voit siellä päästä hypistelemäänkin Contaxia.
Vs: Myytäviä helmiä netissä Tässä vähän lisää _erittäin_ mielenkiintoista Zeiss-kamaa: http://cgi.ebay.com/Zeiss-Hologon-Beautiful-Super-Wide-camera-set-Mint-Box_W0QQitemZ290207552353QQihZ019QQcategoryZ67376QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262 Kari, kieli sisään, ettei näppikses kuolaannu !
Vs: Myytäviä helmiä netissä Hmmm, kuolasta en tiedä, mutta lasi punkkua tappaa koko läppärin - ei mun, jos läpi valuu. Isompi loraus olutta pelkän näppiksen - mun, ja esim. "valkoviinispitzer vissyllä" on melko harmitonta kamaa. Mutta on nätti peli, laatikot ja kaikki. Onneksi hintakin avittaa selvästi pysymään köyhän miehen 16 millisessä. Sen sijaan tuon aikakauden runko pitäisi löytää. Taidankin sorvata tuonne osto-palstalle tiedustelun.