Vs: Myytäviä helmiä netissä LP Foton uusin huutokauppakatalogi on julkistettu. Onhan siellä taas Leicaa ja Hasselia vinot pinot. Seuraava huutokauppa on ensi kuun 15. päivä, jos haluaa paikan päälle mennä. http://www.lpfoto.se/swe/auktioner/auktioner_aktuella_sp.asp
Vs: Myytäviä helmiä netissä Huuto.netissä myynnissä canon ef 200mm f2.8 II USM alta 700€ Käsittääkseni melko halvalla lähtee linssi. Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net Jos on epäluuloja niin itse olen tolta ostanut tavaraa kuin myös kaverini ja homma toimii.
Vs: Myytäviä helmiä netissä On tainnut olla ennenkin juttua tästä "alvi koijarista(?)" täällä. Yksi syy jättää huutamatta / ostamatta on että ilmoitus ei ole virallisella kielellä kirjoitettu. ks. koko lista tuotteista jotka ko. peroonalla on myynnissä, myös tämä lista saa epäilemään kauppojen laillisuutta. Ps. Ihan vertailun vuoksi: rajalassa 821,- jos kivijalassa vielä varmasti tingitään. Cyperphotossa 729,-
Vs: Myytäviä helmiä netissä Aika hupaisaa. Avaamaton objektiivipaketti. Summicron-M 35mm vuodelta 1983. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290297907224 (note this item is sold as is and is non returnable (just in case you are mad enough to open it and think you can return it?)
Vs: Myytäviä helmiä netissä Ovelaa. Laatikko jossa on kivi siirtyy jatkuvasti omistajalta toiselle? ;-]
Vs: Myytäviä helmiä netissä Ei ole epäluuloja, kyllä siltä tavara varmaan tulee, alvi tuohon pitää vain lisätä.
Vs: Myytäviä helmiä netissä Jos harrastat dioja ja oot stadista ja vielä omistat kodakin diaprojektorin niin katsoa tama: Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net osui vaan surffaillessa näkösälle ja ei ole mielestäni paha hinta koska tosta saa kerralla joksikin aikaa diat ojennukseen
Vs: Myytäviä helmiä netissä Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net Sattu silmiin. Ihan hyvä hinta.
LP-Foton hinnat Ei noitten jo pidettyjen huutokauppojen hinnat juuri päätä vaivanneet, vaikka kai niihin vasarahintoihin lisätään vielä se 20% (???)
Vs: Myytäviä helmiä netissä Käykääs katsomassa Lehmusvuoren palstalla. Olis kova Canon FD setti (24/1.4L, 85/1.2 L ja F1N moottoriperällä) myynnissä erittäin hyvään hintaan. Olin tosi lähellä ostaa itse äsken tuon mutta omatunto alkoi kolkuttamaan vähän liiankin kanssa (on meinaan nyt jo muutama kamera kertynyt liikaa). Ja kai vaimokin olisi pian kolkuttanut jollain kättä pidemmällä jos olisin tämänkin kantanut kotiin
Vs: Myytäviä helmiä netissä Jep -ei mikään huono vinkki. Melkein ainoa Canuuna josta olen vilpittömästi joskus digannut on se vanhempi F1, jolla joskus kuvailin (Ei merkkirasismia vain kokemuksen vajaavaisuutta. Oli ne AaEet ja AaEe programitkin söpöjä ja vanhemmatkin, sellane TLbeekin oli kanssa joskus käytössä...) Ei kait toi voi huonompi olla. Jos ei olis liikaa romuja ja liian vähän fyrkkaa - ostaisin ... minäkin. Mutta tuossa on loistovehje oikeasti laadukasta filkkajärkkäriä tarvitsevalle. - E Edit: Ja ihanat valovoimat öbjetsksdiiveissa.
Vs: Myytäviä helmiä netissä Ainoa canon, jota olen TODELLA diggannut oli Canonflex, kun siinä oli tuo rapidwinder pohja tehtaalta. En jaksa laskea, kuinka monta kertaa "kanuuna laiva" on kurssiaan muutanut, hyvä kun ei ole vielä upoksiin ammuttu ! Jos olis oikeesti ollut kamerafirma eikä konttorikone firma, olis ajat sitten naurettu ulos... Tomppa Abrahamsson on luvannut virittää mulle rapidwinderin Nikon F runkoon, runkoon jonka ostin vuonna 1968 SVO:sta lemuntieltä. Esko Sirkiältä- monivuotinen Nikon Finlandin pomo- ne kundit ei ole unohtanut, että aina uuden assarin kanssa tulin niille ja sanoin: pannaas kaverille kunnon kamat, ja aluksi mun piikkiin, saa viedä sitten mukanaan, kun on oppinut metkut, paljon muuta palkkaa eivät sitten saaneetkaan.. saivat vapaat kädet flasseihin, labbikseen ja filkka pakastimeen. Se oli pelin henki silloin. nyt raukat aloittelijat saavat just just irti mamman ja papan rahoilla jonkun hikisen digin joka jo muutamassa vuodessa on historiaa. mulla toi ALKUPERÄINEN ÄFFÄ pelittää edelleen.. melkein joka päivä !
Vs: Myytäviä helmiä netissä Sketsi on tavallisesti tilannekomiikan varaan rakentuva yleensä kestoltaan lyhyt komediallinen esitys. Muuten täyttää kriteerit, mutta missä tuo tilannekomiikka, se ei oikein auennut? kapa