Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Myytäviä helmiä netissä

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana iurista, 11 Elokuu 2007.

  1. Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Huuto.netissä myynnissä canon ef 200mm f2.8 II USM alta 700€
    Käsittääkseni melko halvalla lähtee linssi.
    Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net
    Jos on epäluuloja niin itse olen tolta ostanut tavaraa kuin myös kaverini ja homma toimii.
     
  2. Vs: Myytäviä helmiä netissä

    On tainnut olla ennenkin juttua tästä "alvi koijarista(?)" täällä.
    Yksi syy jättää huutamatta / ostamatta on että ilmoitus ei ole virallisella kielellä kirjoitettu.

    ks. koko lista tuotteista jotka ko. peroonalla on myynnissä, myös tämä lista saa epäilemään kauppojen laillisuutta.

    Ps.
    Ihan vertailun vuoksi:
    rajalassa 821,- jos kivijalassa vielä varmasti tingitään.
    Cyperphotossa 729,-
     
  3. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
  4. Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Ovelaa. Laatikko jossa on kivi siirtyy jatkuvasti omistajalta toiselle? ;-]
     
  5. Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Ei ole epäluuloja, kyllä siltä tavara varmaan tulee, alvi tuohon pitää vain lisätä.
     
  6. evis

    evis Member

    498
    0
    16
    Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Jos harrastat dioja ja oot stadista ja vielä omistat kodakin diaprojektorin niin katsoa tama:

    Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net

    osui vaan surffaillessa näkösälle ja ei ole mielestäni paha hinta koska tosta saa kerralla joksikin aikaa diat ojennukseen
     
  7. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Se kävi äkkiä.  Kiitos!  ;)
     
  8. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
  9. LP-Foton hinnat

    Ei noitten jo pidettyjen huutokauppojen hinnat juuri päätä vaivanneet, vaikka kai niihin vasarahintoihin lisätään vielä se 20% (???)
     
  10. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Käykääs katsomassa Lehmusvuoren palstalla. Olis kova Canon FD setti (24/1.4L, 85/1.2 L ja F1N moottoriperällä) myynnissä erittäin hyvään hintaan. Olin tosi lähellä ostaa itse äsken tuon mutta omatunto alkoi kolkuttamaan vähän liiankin kanssa (on meinaan nyt jo muutama kamera kertynyt liikaa).  Ja kai vaimokin olisi pian kolkuttanut jollain kättä pidemmällä jos olisin tämänkin kantanut kotiin :D
     
  11. Est

    Est Well-Known Member

    17 228
    1 840
    113
    Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Jep
    -ei mikään huono vinkki.

    Melkein ainoa Canuuna josta olen vilpittömästi joskus digannut on se vanhempi F1, jolla joskus kuvailin (Ei merkkirasismia vain kokemuksen vajaavaisuutta. Oli ne AaEet ja AaEe programitkin söpöjä ja vanhemmatkin, sellane TLbeekin oli kanssa joskus käytössä...)
    Ei kait toi voi huonompi olla.
    Jos ei olis liikaa romuja ja liian vähän fyrkkaa - ostaisin ... minäkin.

    Mutta tuossa on loistovehje oikeasti laadukasta filkkajärkkäriä tarvitsevalle.


    - E

    Edit: Ja ihanat valovoimat öbjetsksdiiveissa.
     
  12. Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Ainoa canon, jota olen TODELLA diggannut oli Canonflex, kun siinä oli tuo rapidwinder pohja tehtaalta. En jaksa laskea, kuinka monta kertaa "kanuuna laiva" on kurssiaan muutanut, hyvä kun ei ole vielä upoksiin ammuttu ! Jos olis oikeesti ollut kamerafirma eikä konttorikone firma, olis ajat sitten naurettu ulos... Tomppa Abrahamsson on luvannut virittää mulle rapidwinderin Nikon F runkoon, runkoon jonka ostin vuonna 1968 SVO:sta lemuntieltä. Esko Sirkiältä- monivuotinen Nikon Finlandin pomo- ne kundit ei ole unohtanut, että aina uuden assarin kanssa tulin niille ja sanoin: pannaas kaverille kunnon kamat, ja aluksi mun piikkiin, saa viedä sitten mukanaan, kun on oppinut metkut, paljon muuta palkkaa eivät sitten saaneetkaan.. saivat vapaat kädet flasseihin, labbikseen ja filkka pakastimeen. Se oli pelin henki silloin. nyt raukat aloittelijat saavat just just irti mamman ja papan rahoilla jonkun hikisen digin joka jo muutamassa vuodessa on historiaa. mulla toi ALKUPERÄINEN ÄFFÄ pelittää edelleen.. melkein joka päivä !
     
  13. Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Idea myyty eteenpäin...
     
  14. Vs: Myytäviä helmiä netissä

    ja rahasta...
     
  15. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Sketsi on tavallisesti tilannekomiikan varaan rakentuva yleensä kestoltaan lyhyt komediallinen esitys.

    Muuten täyttää kriteerit, mutta missä tuo tilannekomiikka, se ei oikein auennut?

    kapa
     
  16. Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Älä sure, ei se vaimo niitä kameroita toisistaan erota?

    K.
     
  17. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 827
    3 345
    113
    Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Eiks tuon jutun  julkaiseminen ollut kokonaan sitä, parhaasta päästä?
     
  18. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Joo ei välttämättä, mutta kyllä se laskea osaa :)
     
  19. Vs: Myytäviä helmiä netissä

    Taisi mennä kun en löyrä...