Jos ketään nyt ei vaan satu kiinnostamaan, mikähän vittu siinä aina välillä on niin vaikea tajuta. Sitten kun ei ole ostajia alkaa Jeesustelu. 99%:lla on kumma kuvitelma että kun "minä" myyn niin ostajia on jonoksi asti.
Vs: Myynnin spekulointia: Laakafilmi kalusto 13 x18 Sinä olet varmaan se 1% ,kerroin vain kuinka minulle kävi ja moni haluasikin kokeilla tätä formaattia ,mutta ei uskalla /tiedä kuvauksesta ja kuvittelee sen vaikeammaksi kuin se onkaan.Mikäli on jotain epäselvää laita yksäri.
Vs: Myynnin spekulointia: Laakafilmi kalusto 13 x18 Kyllä. Minulla ei ole tarve tehdä tilitystä ketä kiinnostaa tai ei, eikä paukutella henkeseleitä että jos TE ette osta niin minä myyn sitten EEbayssä siellä kyllä kauppa käy. Jos ei kelpaa niin sitten ei.
Vs: Myynnin spekulointia: Laakafilmi kalusto 13 x18 No sellastahan Markku se kaupankäynti on. Sä et vaan oikein taida olla kauppamies. Ota Markku Hotaa, se rauhottaa hermoja.
Vs: Myynnin spekulointia: Laakafilmi kalusto 13 x18 Laita habibi muutama kuva niin ei tule aika pitkäksi ..tee tee tee
Vs: Myynnin spekulointia: Laakafilmi kalusto 13 x18 Hieman voisi malttia harjoittaa, etenkin osto/myyntialueella vaikka juttuhammasta kolottaisikin... jos ei osto/myyntiaikeissa ollenkaan liikkeellä ole
Vs: Myynnin spekulointia: Laakafilmi kalusto 13 x18 Kaikenlainen osto/myynti palstan kommentointi muussa kuin osto/myynti mielessä voitaisiin lopettaa. Poikkeuksena se, jos myyjä selvästi antaa tahattomasti väärää tietoa myytävästä kohteesta. TJukka
Vs: Myynnin spekulointia: Laakafilmi kalusto 13 x18 kaikenlainen kommentointi asiallinen ja asiaton on kyllä hyväksi tuotteen menekille jos myyjällä kestää vaan hermot sitä kyytiä.. mutta silti asiattomasta kommentoinnista pitäisi lyödä vasaralla sormet muusiksi.
Vs: Myynnin spekulointia: Laakafilmi kalusto 13 x18 Jep. Maltti on valttia, mutta yhtä lailla toimiva myyntiosasto pitää merkittävältä osaltaan foorumia hyvässä hapessa, mikä on kaikkien etu. Siis se osaltaan tuo elinvoimaa foorumille. Eniten käyttäjiä paikalla tänään: 93. Eniten paikalla koskaan: 330 (2008-10-02, 04:54:17) Ei ruveta tappamaan sitä(kin) mikä (vielä) toimii. Suluissa kärjistys. Hyvin kaikki toimii suhteessa vilkkauden puutteeseen.
Vs: Myynnin spekulointia: Laakafilmi kalusto 13 x18 Oikeastihan myynti ja ostopalsta on se paras mittari täällä. Näkee mikä kiinnostaa ja millaiseen kalustoon porukka tähtää. Vosi sanoa ( muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) että aika basic kamoilla mennään ja hyvä niin, onhan tää sentään "aktiivi harrastajen foorumi"