Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Myydään: Tamron ja Hexanon objektiiveja

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana mla321, 5 Joulukuu 2011.

  1. mla321

    mla321 Member

    54
    0
    6
    Kaikkien linssien pinnat virheettömät ja mekaniikat kunnossa.

    Tamron  28mm /F 2,8 adaptall 2 Konica sovitteella ja 1A suotimella. Tulpat molemmissa päissä.
    Hintapyyntö 60 €

    Tamron  SP 35-80mm /F 2,8- 3,5  adaptall 2 Konica sovitteella ja laukulla. Tulpat molemmissa päissä.
    Hintapyyntö 90 €

    Hexanon AR 135mm / F3,2 + nahkalaukku + 1A suodin. Tulpat molemmissa päissä.
    MYYTY

    Toimitus: nouto pääkaupunkiseudulta tai postiennakko ( ostaja maksaa kulut )

    Vastaukset/tarjoukset YV:nä tai puh 0405466114
     
  2. jaguar

    jaguar Active Member

    1 649
    6
    38
    Vs: Myydään: Tamron ja Hexanon objektiiveja

    Hieman tietämätön kun olen noista sovitteista, niin käykö Adaptall-2 sovitteet noihin vanhempiin Adaptall-sarjan objektiiveihin ja onko niistä jotain hyötyä vanhemman sarjan sovitteisiin verrattuna? Kysymys koskettaa lähinnä tuota vanhempaa laajista

    terv.  Eki
     
  3. mla321

    mla321 Member

    54
    0
    6
    Vs: Myydään: Tamron ja Hexanon objektiiveja

    Heititpä vaikean kysymyksen. Katselin läpi minulla olevat adaptall sovitteet. Itse sovitteessa ei lue onko II sarjaa. Tuon 35-80mm opiskan kotelossa sanotaan sen olevan II sarjaa. Vertaillessani sitä muihin en löytänyt eroja kiinnityksissä. Hämärästi muistelen parannuksen liittyneen opiskan valovoimatiedon siirtymiseen kameralle, mutta en tuolle löytänyt vahvistusta. Uskoisin sovitteiden sopivan kaikkiin adaptall objektiiveihin. Näin ainakin minulla olevien neljän objektiivin kanssa on tilanne.
     
  4. mla321

    mla321 Member

    54
    0
    6
    Vs: Myydään: Tamron ja Hexanon objektiiveja

    up