Kävin eilen illalla Vaarniemenkallion näköalatornilla ihailemassa aurinlaskua. Ihan hieno paikka pienen ajomatkan päässä. Vaikka olen turkulainen olin siellä ensimmäistä kertaa. Rauvolanlahden luontopolut vaikuttivat myös käymisen arvoisilta. Näin peurankin pellolla. Kun se oli paikallaan näkyi lähinnä korvat heinikossa. Hyvin osasi suojautua. Saa ehdotella muitakin käymisen arvoisia paikkoja. Pidän perhosista, kasveista, vanhoista puista ja näköaloista.
Vs: Kuvauspaikkoja Turun seudulla. Ruissalo on kans ihan hyvä kuvauspaikka ja keskustaakin pitäisin aika hyvänä varsinkin torilla voi saada ihan mielenkiintosia tilanne kuvia.
Vs: Kuvauspaikkoja Turun seudulla. Siinä Kaarinan paikkeilla motarilla, kun on se reikä kaistojen välisessä aidassa. Hulvattomia käsijarrukäännöksiä pitkin päivää ;P
Vs: Kuvauspaikkoja Turun seudulla. Ruissalo ihan triviaali. Siellä jokainen on käynyt ja torilla. Olen kyllä arka kuvaamaan vieraita ihmisiä. Ehdotuksia vähemmän tunnetuista paikosta. Joku vanha teollisuuskiinteistö voisi olla myös kuvauksellinen. Ainakin jos saisi houkuteltua jonkun tytön malliksi.
Vs: Kuvauspaikkoja Turun seudulla. Ohan Turku hyviä kuvauspaikkoja pullollaan, kunhan lähtee kiertelemään ympäri ämpäri. Monet siistit hakemasi tyyliset paikat on tosin pistetty maan tasalle(Siilot etc.). Mutta noita teollisuusmeininkejä löytyy nyt vielä esim Itäharjulta, sataman ympäristöstä, Orikedolta, lentokentän ympäristöstä, Moisiosta jne jne. monet täysin hylättyjä ja purku-uhan alla ja joutuu sniikisti liikkumaan. Siin nyt ekat ton tyyliset mitä tuli mieleen, en suoraan osaa yksittäisiä mestoja ehdotella koska olen "liian" turkulainen eikä tuu paikkoja mieleen niin helpolla kun ovat liian tuttuja niin sanotusti. Toivottavasti pääset tällä alkuun.
Vs: Kuvauspaikkoja Turun seudulla. Itäharju minulle tuttua seutua. Tyhjänä lienee vain vanha Seinälevyn tehdas, jonne ei pääse. Siinä on remontti aloitettu, mutta rahat kai loppu kun mitään ei enää tapahdu. Itäharjulta voin mainita ne bunkkerit Mikkolan mäellä. Nuoriso koristelee niitä graffiteilla. Linkkitornin ympäristö ja itse torni voisi olla mielenkiintoinen. Sekin kyllä aidattu. Vanha kasarmialue joka lienee yleishyödyllisten järjestöjen ym. käytössä nyt.