Varion sulkimella ja Novar 6.3 linssillä. Mukaan nahkalaukku. Toimii tietenkin. Ei enään mint kuntoinen mutta ei hintakaan sellainen. Käyttöön, harrasteluun ja fiilistelyyn oiva kamera. +2kpl Kodak Professional BW400CN vanhentunutta 120 filmiä mukaan. Koko paketti nyt hintaan 40€ postikuluineen. Yksityisviestiä tai soittoa luuriin 0503068292.
Vs: Zeiss Ikon Nettar Nostetaanpas kameran myynti taas kattoon. Hintaa olen tarkistanut ja todennut että ihan kohdalla on. Tuolla hintaa siitä luovun. Renkaanpotkijat älkööt vaivautuko, ja puukenkämkämiehet.
Vs: Zeiss Ikon Nettar Mikä sulla puukenkiä vastaan on? Katso vaikka Sakari Kuosmasen ensimmäisen älppärin kansikuva. Steissi taustalla, olisko Stefan Bremerin kuvaama? nm. kolmannet puukengät jo puhki ps. kannattaa se levy kuunnellakin
Vs: Zeiss Ikon Nettar Se oli sellanen sanonta vaan eräältä automyyjältä. Kait ne puukenkämiehet on jotakin rekkamiehiä tai mitä lie.
Vs: Zeiss Ikon Nettar Tässä Nettarissa olisi parempi vaihtoehto noilla kiinanihmeille (holka), hiukan valovoimaisempi ja säätöjäkin on. Jenkeissähän ne ovat jo alkaneet näiden Nettarien sulkimia siirtämään Holgiin. Vähän off-topic, mutta kyllä keskarilla aloittavien on hyvä näillä Zeisseilla aloittaa.
Vs: Zeiss Ikon Nettar Siis ihan oikeesti tämä kamera kaulalla liikuskeltaessa tekee ihan toisen fiiliksen ihmissä kun Holga. Onhan tässä hiukan parempi piirto kun holgassa vaikka ei mitään huippua ole. Vinjetointikin on varsin mukavaa. Lisään kaksi filmiä samaan pakettiin.
Vs: Zeiss Ikon Nettar +Keskikoon pergamiini negalehtiä Muutin koko paketin sisältöä ja myös hintaakin sorvasin. Nyt lähtee kaikki keskikoon loput tavarat samalla kun lisäsin ROWIN pergamiini lehdet ja kansion pakettiin mukaan. Myydään koko pakettina. Tai sitten ne seisoo hyllyssäni hamaan tulevaisuuteen asti.
Vs: Zeiss Ikon Nettar +Keskikoon pergamiini negalehtiä Yhtään kyselyä ei ole tullut. Luulis että noi pergamiini negalehdet sentäs kiinostaisi. Tehdäänpä lisää mahdollisuuksia. VAIHDA KOKO PAKETTI CANON-EF OPISKAAN...sellanen joka käy 10D kameraan ja myös 5DMkII kameraan. Tarjouksia kehiin vaan.
Vs: Zeiss Ikon Nettar Muutan hiukan myyntitaktiikkaani. Otan pois kansion ja pergamiini lehdet. Nyt myyn vain kameraa. Ja uusi hinta on 40€ postikuluineen.
Vs: Zeiss Ikon Nettar Kumma, kun kellekään ei kelpaa näppärä rullafilmipokkari! Ostaisin ellei mulla jo olis Nettaria
Vs: Zeiss Ikon Nettar Etsinkin huokeaa rullafilmiä syövää kameraa, tässäkö olisi? Onko tää siis 6x6? (en ollenkaan tuosta Ikonista ole perillä). Jos kaikki toimii niin voisin oikeasti harkita. Miten tuo etsin, ovat vissiin noissa kameroissa aika pieniä, mutta onko edes suunnilleen puhdas ja näkee läpi? kari
Vs: Zeiss Ikon Nettar Etsin on pieni ja tarkkaan rajaukseen vähän epämääräinen. Myös nopeampia suljinaikoja olen itse kaivannut ( omassa mallissa b-1/200). Mutta rajoituksineen hyvä laite silti.
Vs: Zeiss Ikon Nettar Kaikki toimii. Pientä herkistelyähän nää aina tarttee jos ne paikallaan seisoo kaapissa. Tää on mulla varmaan muutaman vuoden seisonut. Joo 6x6 ruutua tulee eli 120 filmiä syö. Mulla tossa onkin tossa mukana kaksi filmiä. Ne on sellasia jotakin väriprosessi filmejä mutta mustavalko kehitykseen käyviä (en ihan ymmärrä mitä se tarkoittaa). No niistä tulee sellasia hiukan ruskean väristä negaa. Etsin on puhdas. Mutta ei silmälaiseilla kovin hyvin näe kun silmä pitää olla aika lähellä reikää. Ilman laseja näkee paljon paremmin. Kyllä mä silmälaseila kuvan pystyn tolla rajaamaan vaikka se vähän vaikeampaa onkin, joten kyllä se onnistuu laseillakin. Jos ei käytä laseja homma on varmasti simppeliä. Että tämmönen tapaus.
Vs: Zeiss Ikon Nettar Rillimiehenä allakirjoitan tämän. Lasit pois ja kuva-ala on lähempänä filmille valottuvaa. Suosittelen kyllä ostamaan. Hauska värkki käyttää ja katu-uskottavuutta löytyy.
Vs: Zeiss Ikon Nettar Ei mutta nyt näyttää siltä että tälle on ostaja....tuli yksäri. Nyt se on sitten varattu.
Vs: Zeiss Ikon Nettar Ostajalle lähtee kamera postissa kun postit aukeaa. Tässä kaikille vielä kaikille fiilistelijöille yksi kuva muutaman vuoden takaa. Mielestäni varsin somaa jälkeä tuo tekee.