Vs: Mystery mountains Tämä on pettymys. Edellisessä oli minulle uutuuden viehätystä, mutta tämä vaikuttaa saman toistolta. Parin taalan PS plugin -efekti, joka vesittää itse itsensä heti toisessa kuvassa -kuten tässäkin tapauksessa. Pläääh, en nää kuvaa efektiltä.
Vs: Mystery mountains Mahtipontinen kuva ja maisema, mutta näyttää liian epätodelliselta ollakseen totta, johtunee tosin ahtautuneesta mielestäni enemmän kuin itse kuvasta.
Vs: Mystery mountains Paikka todella oli ihmeellinen ja mielenkiintoinen. Paikkapaikoin tuli fiilis, ihan kuin ois eri planeetalla tai jotain Sen verran satumaisia ja mielenkiintosia näkymiä tarjoilee nuo dolomiitit... Sepialla nimenomaan tätä tunnelmaa koitan kuvassa esiin tuoda.
Vs: Mystery mountains Ahaa.. Sepiaa en erottanut / tajunnut olemattoman värinäköni ansiosta. Ja paikan todellisuutta ulkomaan matkailun puutteen vuoksi Mutta uskon sen että se OIKEA tunnelma mikä tuota maisemaa katsoessa omin silmin oli, on vaikea toteuttaa kuvan kautta. Niinkuin useimmissa oikeasti hienoissa maisemissa / luonnonilmiöissä. Täytynee alkaa säästämään, matkailu avartaa.
Vs: Mystery mountains lisäsin mustavalkoversion samasta ruudusta, en osaa päättää kummasta pidän enemmän.. kertokaa te kumpi toimii paremmin
Vs: Mystery mountains noi voihan vi##u! mielestäni kostaja on erittäin positiivinen vaihteluntuoja tähän foorumin tylsään perushuttuun! kuvan käsittely on raikas ja mielenkiintonen! Parin taalas ps plugi voehan näppylät sentään ... jatka samaan rataan kostaja!
Vs: Mystery mountains juha:jos jollain parin taalan pluginilla sais noin freesiä jälkeä ni hommaisin salteisti! tiesitkö että plugini on tehty säästämään aikaa...tosin omalla kohdalla en o löytäny vielä plugia joka tekis työn paremmin ku ite...
Vs: Mystery mountains jeh, mustavalkoversion skippasin pois, mennään sepialla alkuperäisen suunnitelman mukaan Kiitoksia kommenteista!