Vs: Leijahiihto- ja laskukuvia Norjasta Näistä ensimmäinen ja neljäs omaan simääni parhaita, ja kaikki hyviä. Sitävastoin www.toisniemi.com vastaa ilmeisesti jolloin flash-kamalla, jota palvelimen nopeus ei kestä. Ei tuollaista jaksanut odottaa... googgelin chrome näyttää "En attente de no.online.home". <SIZE size="60"]Argh että mä inhoan noita flash kikkuloita ja pikkupikkutihrutekstiä.</SIZE>
Vs: Leijahiihto- ja laskukuvia Norjasta Hienoja kuvia, mä pidin eniten 1 ja 2. Ykskaks. Varkaus rules! T Jukka
Vs: Leijahiihto- ja laskukuvia Norjasta Eka on kyllä hyvä leijakuva, löytyy tekemisen makua. Tuolta sivuilta löytyi myös muutama tosi hyvä lasku- ja leijakuva.
Vs: Leijahiihto- ja laskukuvia Norjasta Eipä näihin kuviin ole mitään lisättävää. Hienoja nämä on kaikki.
Vs: Leijahiihto- ja laskukuvia Norjasta Leijakuvaus on haastavaa, varsinkin vetoleijat. Upeita kuvia. EDIT: 1. kuvassa joku Ozone?
Vs: Leijahiihto- ja laskukuvia Norjasta Komeita. Fantsuja. Uljaita. En kaipaa edes Quiquurimaista pysähtyneisyyttä. Nää menee _alas_ näinkin ! - Eero
Vs: Leijahiihto- ja laskukuvia Norjasta Kiitoksia kaikille kommenteista! Jep, kaikissa kuvissa näkyvät leijat on Ozonen Frenzy FYX, 11 neliön malleja.
Vs: Leijahiihto- ja laskukuvia Norjasta Juu, hienoja ovat. Mutta ...järjestään monta pykälää nopeammat ajat kuin minulla, että älä ala ;-D
Vs: Leijahiihto- ja laskukuvia Norjasta hyviä kuvia, näiden perusteella harrastusta kannattaa jatkaa.
Vs: Leijahiihto- ja laskukuvia Norjasta Kyllä se saitti mulle aukes; väreistä en sano mitään, kun en ymmärrä, actionia on, tietty... Mv jutut meni sitten karvan verran yli mun maun, nimenomaan tuo luonnoton jyrkkyys, paitsi se giltsin nassu joka avauksessa näkyi. Tukan liike eli päällekkäisyys on aika superia, taitaa olla useasta layerilla koottu, mene ja tiedä näitä nykyhemmoja. Sitten ajattelin hetken että kundihan on ihan "soulmiehiä" kuvauksessaan, ihan koomaan vetävä pläjäys seinästä, kunnes tajusin että se on toi saitin pohja, joka välähtää välillä, no ei saa kuvitella liikaa...