Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MX-pläjäys taas vaihteeksi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 25 Elokuu 2005.

    Vieläkö joku jaksaa vikuilla näitä? Tarttes saada vinkkii onko tässä mun touhussa tapahtunu mitään myönteistä kehitystä. Aikas paljon piti pakata, saattoi kärsiä vähän. Jotain kommenttia?
     
  1. Mielestäni kehitystä on tapahtunut, jotenkin tää kolahtaa paremmin kuin aiemmat. Kuvan sommittelu mielestäni hyvä, vauhti tulee hyvin esille kun rapa roiskuu takapyörästä. Pikkaisen on ehkä tumma kuvana, mutta tästä työpaikan näytöstä ei oikein tiedä, joten vika ei välttämättä ole kuvassa.
     
  2. simoj

    simoj

    87
    0
    0
    Ihan kiva, kyllähän näitä mieluusti vilkuilee. Kokeilitko miten ois toiminu mv:nä?
     
  3. msb

    msb

    147
    0
    0
    Himotti niin shopata tätä kuvaa, että onko ok jos laitan tähän ketjuun näkyviin, virus?
     
  4. No MV-viritys ei kyllä käynyt ees mielessä. Oon sitäpaitsi viel surkeempi tekee niitä. Viritelkää vapaasti vaan mitä keksitte, ei haittaa. Saatan jopa villintyä uusiin kokeiluihin. Minun puolesta sopii samaan ketjuun, siinähän ne on sitten vertailtavina helposti peräkkäin.
     
  5. Minä en ainakaan kyllästy katselemaan näitä. Hyvä kuva sommittelultaan ja muutenkin, mutta nuo kaksi heinää(?) tossa etupyörän kohdalla vähän häiritsee. Olisit käynyt ensin niittämässä pois ;)
     
  6. Siinäpä ei paljon viikatteiden kanssa heiluta kun noita koneita jytisee kisakiireessä ohi. Tai jos viikate heilahtaa niin se sitten ihan virallisessa käytössä oikealla henkilöllä ja terä kuvaajan kurkulla.
    Olishan ne voinu niittää kuvankäsittelyssä, mutten pitänyt niitä niin häiritsevinä.
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Taitaapa olla viruksen paras mopo kuva tähän menessä. Sommittelu on tosi jees ja kaikki näyttäs aika buenolta. Vielä kun olisi vielä paskempi keli eli rapa lentäisi ja sitten joku oikeanlainen valo tuike niin ois aika täydellinen. Kyllä virus kehittyy hurjaa tahtia kuvaamisessa. :)
     
  8. No hyvä jos edistys etenee. Tää jäi kieltämättä vähän synkäksi kun paikka oli niin pahasti varjossa ja aurinko oli vähän välii pilves. Varmaan taas puutteita kuvankäsittelytaidossakin. Yritin kyllä viilata tätä niin paljo kun osaan.
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Jooo-o, kun sul on originaalit tallessa niin sit myöhemmin on mukava aina palata kuviin kun on oppinut siinä välissä uusia kikkoja. :)