Täiläiset kesäiset kuvat hyvän kesän toivotukseksi. Harmi sinänsä että joku otti tosisaan tuon hyväntahtoiseksi tarkoitetun juntti pelleilyn. No onko kivojaja hyvää kesää Porvoosta. Säädin näytöäni hieman tummemmalle onko vielä ihan tukossa? No nyt kaikista ylin on rawista uudestaan aloitettu niin että näyttö on tummennettu. joko pelitää?
Jarin kuvat on lähes järjestään tummia ja aika tukkoisia tai sitten herra tykkää sen tyyppisistä kuvista. Kivat taustat ja valopallot.
muokkailin perussetit, ajelin automagioiden läpi ja sitten huomasin! Jari, jos blurrailet taustaa niin tee se huolellisesti.. Ei Smudgella sutasten ;/
Levelsistä vaalea pää kiinni, pieni jyrkentävä kurvi, vähän lämpöä sävyihin, usmilla myös tuota harmautta pois (7,50,0)...
sulla on heijastukset tullu vihreestä joten vihree hyökkää aikalailla kun vaalentaa. tuo ensimmäinen eka kuva on kaunis kuva ja kun mä nään kaikki ilman värejä niin nään myös sen. mustavalkostapiti vaalentaa aika rajusti photarissa vaikka mulla onkin tumma kausi menossa. mun näyttö on kyllä aika kalibroimaton.
Ajoin tähän muutaman itse sätöstellyn actionin mitkä tarkoitettu painoon meneville kuville.. Tosin muutettu sen jälkeen srgb profiiliin..