Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pimiöitä Jyväskylän seudulla

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana ekjt, 4 Helmikuu 2007.

1. ekjt

ekjt

28
    0
    0
    Olen muuttanut työn perässä täksi vuodeksi Jyväskylään ja etsin uutta harrastuspaikkaa.
    Olisin kiinnostunut pimiöstä jossa voisi vedostaa ainakin 6x6 ja mielellään myös 4x5 negoja.  Etupäässä mustavalkoista mutta jonkinverran myös ra-4 värivedoksia.  Muukin kerhotoiminta valokuvauksen alalla tietysti kiinnostaa.  Minkälaisia kerhoja yms. paikkakunnalta löytyisi?

t. Esa

2. Vs: Pimiöitä Jyväskylän seudulla

Tietoa löytyy http://www.sksl.fi/sksl/jasenseurat/jasenseurat_kotipaikan_mukaan.html

Ja ~55km alaspäin Jyväskylästä löytyy ja heillä ainakin on ko vaatimukset täyttävä pimiö:

3. PKivireki

PKivireki Active Member

729
    31
    28
    Vs: Pimiöitä Jyväskylän seudulla

Lisäksi Luovakkeella eli Luovan valokuvauksen keskuksella on ns. Halosen talossa Jyväskylän grafiikkakeskuksen kanssa isot ja varustellut pimiötilat. Osoitteessa Hannikaisenkatu 39 ja puhelinnumerossa 014-615 730.

Pimiötiloilla ei vaan tunnu olevan vastuullista huoltajaa, vähän sanomista on tilojen toimivuudessa. Hyviä koneita kylläkin.

4. äyni

äyni Member

414
    0
    16
    Vs: Pimiöitä Jyväskylän seudulla

Opiskelijakameroilla on hyväkuntoinen pimiö, jossa on 66-laitteet, niin mv kuin väritouhuihinkin.

Isompaa konetta ei valitettavasti ole.

Vaikka seuran nimi on opiskelijakamerat, niin jäseneksi hyväksytään kuka vain, joka on joskus edes opiskellut jotain. Peruskoulukin lasketaan. Pimiötä voi toki käyttää, vikkei jäsen olisikaan.

Minä pj:n ominaisuudessa voin antaa lisätietoa, mikäli Jopka kiinnostaa. Sähkipostia voit laittaa osoitteeseen pj[a]jopka.net
    Tuon yllä olevan osoitteen toimivuudesta minulla ei ole mitään tietoa.

Luovan valokuvauksen keskuksesta saat lisätietoa: www.ccp.fi