/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MV-filkkakuvaajaksi(ko?)

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana MRe, 17 Syyskuu 2009.

1. lautturi_

lautturi_ Member

962
    1
    18
    Vs: MV-filkkakuvaajaksi(ko?)

oma f5 maksoi postikuluineen 270e :D +dataperä satkun lisää..sai kivasti voittoa ku myin..tosiaan postissa kävi kämmi ja femma tuli suoraan menoruutuun kulkematta tullimiesten kätösten kautta :)

2. Ihmemies

Ihmemies Member

454
    6
    18

F5 250-350, F100 150-200 on hinnat mitä mä maksaisin.

3. lautturi_

lautturi_ Member

962
    1
    18

vois alkaa bongailee kyl 100sta :) ..pitää olla luotettava kakkosrunko

4. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Jep, hyväkuntoisen F5:en saa noin 300 eurolla. Olen sekä ostanut että myynyt.

EDIT: Nikon F5 ei kyllä jätä ketään kylmäksi. Se on Työkalu.

EDIT 2: Näköjään saa halvemmallakin. Nopea Googlaus bongasi heti kaksi runkoa Ruotsista hintaan SEK 2300-2500.

5. Vs: MV-filkkakuvaajaksi(ko?)

Mä palailin takaisin juurille ja filkkaan kahdeksan digivuoden jälkeen kun hommasin F100:sen.

Hieno laite, erityisesti Nikonin "perinteinen ja linjakas" nappulasuunnittelu ansaitsee kiitoksen. Näppituntuma on hyvin samanlainen seiskasatasen ja satasen välillä. Joskus jopa liiankin samanlainen kun laukaisun jälkeen katselee hölmönä F100:sen takakantta ;-)

F100 on mun makuun vielä järkevän kokoinen laite jossa on tuki G-optiikalle, VR:lle ja vieläpä SB800:nenkin on toimiva salama=> kaikki releet laukusta kelpaa sellaisenaan tuon rungon kanssa. Virtalähde on on 4xAA patteri /akku, joka on myös kiva juttu. Etsinkuva on aivan loistava, samaa sarjaa D700:sen kanssa jos ei parempikin.
    Myyntipalstalla on pari tarjolla näitä. Maksaako se kaks-vai kolmesatkua on suunnilleen ihan sama....siihen hintaa tuossa on kameraa paljon.