Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN M: Olympus OM-20, Yashica Electro 35 GSN, FED-3, FED Zarya, ...

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Mikko O, 20 Huhtikuu 2010.

1. Mikko O

Mikko O Member

231
    0
    16
    MYYTY: Olympus OM-20 -runko, Zuiko 35-70/4 -zoom , Zuiko 135/3.5 ja salama T20
    • Rungossa lommo oikeassa yläkulmassa virittimen vieressä, ei vaikuta toimintaan (kuva)
    • Rungon sormituen (finger grip) kumi lähtenyt irti, ei vaikuta toimintaan (kuva)
    • Runko muutoin kohtuu siisti, pientä kulumaa maalipinnoissa, EI runkotulppaa
    • 35-70 kohtuu siisti, muutama pölyhiukkanen linssipinnoilla, pientä kulumaa maalipinnoissa, mukaan linssinsuojus ja alkuperäinen kuminen vvs, EI takatulppaa
    • 135 oikein siisti, muutama pölyhiukkanen, mukaan takatulppa ja alkuperäinen kova nahka(?)kotelo, EI linssinsuojusta
    • T20-salama jonkin verran elämää nähnyt, mutta toimiva
    Hintapyynnöt: Ensisijaisesti pakettina 70€ 60€ tai runko 30€, 35-70 30€, 135 40€, T20 20€
    Zuiko 135/3.5 MYYTY
    Hintapyyntö: 50€ tai vaihto m42-runkoon (toimiva Zenit, Praktica, vast., mielellään täysin mekaaninen ilman "valotusmittareita")

MYYTY: Yashica Electro 35 GSN, tele- ja laajisjatkeet sekä etsin
    • Kamera ulkoisesti kohtuu siisti
    • B-asento jumittaa, lisäksi en ole täysin varma, toimivatko valotuksen ilmaisevat punainen ja keltainen valo oikein. Varsinkin punainen valo (ylivalotus) tuppaa välkkymään milloin sattuu. Itse olen säätänyt aukon keltaisen (alivaloutus) valon mukaan, ja hyvin on silloin valotus onnistunut
    • Mukaan linssinsuojus, metallinen vvs, UV-suodin ja hyväkuntoinen nahkainen(?) valmiuslaukku
    • Tele- ja laajislisäkkeet hyväkuntoisia, hyvin vähäistä kulumaa metallipinnoissa, linssit käytännössä pölyttömät. Etsin pölytön ja hyväkuntoinen
    Kamera myydään viallisena, vaikka kyllä sillä hyviä kuvia saa, kun on huolellinen.
    Hintapyynnöt: Ensisijaisesti pakettina 60€ tai kamera 30€ ja lisäkkeet+etsin 40€

MYYTY: FED-3 + Jupiter-8
    • Runko siisti, normaalia kulumaa pinnoissa
    • Kaikki suljinajat toimivat (1s - 1/500s + B) ainakin korvakuulolta ja silmämääräisesti oikein, vitkalaukaisin toimii
    • Mittaetsin kunnossa
    • Salamasynkka toimii
    • Mukaan nahkainen alkuperäinen valmiuslaukku
    • Jupiter-8 erittäin hyväkuntoinen, muutama pölyhiukkanen löytyy
    • Mukaan linssinsuojus
    Hintapyyntö: Pakettina 40€

FED Zarya + FED 50/3.5
    • Runko kohtuu siisti, kulumaa pinnoissa
    • Kaikki suljinajat (1/30-1/500 + B) toimivat korvakuulolta ja silmämääräisesti
    • HUOM. Ei mittaetsintä!
    • Salamasynkka toimii
    • FED 50/3.5 kohtuu siisti, vähän kulumaa/likaa metallipinnoissa, vähän pölyä linsseissä
    Hintapyyntö: Pakettina 20€

MYYTY: Smena-mittaetsin + nahkakotelo
    Toimii. Nahkakotelo kulunut.
    Hintapyyntö: 10€

Kuvia: http://flickr.com/gp/rmho2/60Cc6v

Tavarat sijaitsevat Oulussa. Mahdolliset postimaksut lisätään hintaan.

Tarjoukset YV:llä tai sähköpostilla osoitteeseen
    mikko.orispaa(a)gmail.com

2. Mikko O

Mikko O Member

231
    0
    16
    Vs: M: Olympus OM-20, Yashica Electro 35 GSN, FED-3, FED Zarya, ...

Nosto ja hinnantarkistus

3. Mikko O

Mikko O Member

231
    0
    16

Nosto. m42 mulle, om sulle...

4. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63
    .

.

5. Mikko O

Mikko O Member

231
    0
    16

No mikä ettei! Olen koko viikon työmatkalla, mutta ollaanpa yhteyksissä ensi viikolla!

6. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

Ikävä homma, tai siis pirun hieno.. mutta siihen suuntaan, en tarvitsekkaan zaryaa... mun jupiter-12 kävi suoraan bessaan. Luulin että ne ei käy bessaan ja olin siksi hommaamassa laajisrunkoa erikseen. Ilmeisesti sitten jotkut noista jupitereista kumminkin käy bessaan.

7. Mikko O

Mikko O Member

231
    0
    16

Eipä mitään.

Zarya siis edelleen myynnissä!