MYYTY: Olympus OM-20 -runko, Zuiko 35-70/4 -zoom , Zuiko 135/3.5 ja salama T20 Rungossa lommo oikeassa yläkulmassa virittimen vieressä, ei vaikuta toimintaan (kuva) Rungon sormituen (finger grip) kumi lähtenyt irti, ei vaikuta toimintaan (kuva) Runko muutoin kohtuu siisti, pientä kulumaa maalipinnoissa, EI runkotulppaa 35-70 kohtuu siisti, muutama pölyhiukkanen linssipinnoilla, pientä kulumaa maalipinnoissa, mukaan linssinsuojus ja alkuperäinen kuminen vvs, EI takatulppaa 135 oikein siisti, muutama pölyhiukkanen, mukaan takatulppa ja alkuperäinen kova nahka(?)kotelo, EI linssinsuojusta T20-salama jonkin verran elämää nähnyt, mutta toimiva Hintapyynnöt: Ensisijaisesti pakettina 70€ 60€ tai runko 30€, 35-70 30€, 135 40€, T20 20€ Zuiko 135/3.5 MYYTY Hintapyyntö: 50€ tai vaihto m42-runkoon (toimiva Zenit, Praktica, vast., mielellään täysin mekaaninen ilman "valotusmittareita") MYYTY: Yashica Electro 35 GSN, tele- ja laajisjatkeet sekä etsin Kamera ulkoisesti kohtuu siisti B-asento jumittaa, lisäksi en ole täysin varma, toimivatko valotuksen ilmaisevat punainen ja keltainen valo oikein. Varsinkin punainen valo (ylivalotus) tuppaa välkkymään milloin sattuu. Itse olen säätänyt aukon keltaisen (alivaloutus) valon mukaan, ja hyvin on silloin valotus onnistunut Mukaan linssinsuojus, metallinen vvs, UV-suodin ja hyväkuntoinen nahkainen(?) valmiuslaukku Tele- ja laajislisäkkeet hyväkuntoisia, hyvin vähäistä kulumaa metallipinnoissa, linssit käytännössä pölyttömät. Etsin pölytön ja hyväkuntoinen Kamera myydään viallisena, vaikka kyllä sillä hyviä kuvia saa, kun on huolellinen. Hintapyynnöt: Ensisijaisesti pakettina 60€ tai kamera 30€ ja lisäkkeet+etsin 40€ MYYTY: FED-3 + Jupiter-8 Runko siisti, normaalia kulumaa pinnoissa Kaikki suljinajat toimivat (1s - 1/500s + B) ainakin korvakuulolta ja silmämääräisesti oikein, vitkalaukaisin toimii Mittaetsin kunnossa Salamasynkka toimii Mukaan nahkainen alkuperäinen valmiuslaukku Jupiter-8 erittäin hyväkuntoinen, muutama pölyhiukkanen löytyy Mukaan linssinsuojus Hintapyyntö: Pakettina 40€ FED Zarya + FED 50/3.5 Runko kohtuu siisti, kulumaa pinnoissa Kaikki suljinajat (1/30-1/500 + B) toimivat korvakuulolta ja silmämääräisesti HUOM. Ei mittaetsintä! Salamasynkka toimii FED 50/3.5 kohtuu siisti, vähän kulumaa/likaa metallipinnoissa, vähän pölyä linsseissä Hintapyyntö: Pakettina 20€ MYYTY: Smena-mittaetsin + nahkakotelo Toimii. Nahkakotelo kulunut. Hintapyyntö: 10€ Kuvia: http://flickr.com/gp/rmho2/60Cc6v Tavarat sijaitsevat Oulussa. Mahdolliset postimaksut lisätään hintaan. Tarjoukset YV:llä tai sähköpostilla osoitteeseen mikko.orispaa(a)gmail.com
Vs: M: Olympus OM-20, Yashica Electro 35 GSN, FED-3, FED Zarya, ... No mikä ettei! Olen koko viikon työmatkalla, mutta ollaanpa yhteyksissä ensi viikolla!
Vs: M: Olympus OM-20, Yashica Electro 35 GSN, FED-3, FED Zarya, ... Ikävä homma, tai siis pirun hieno.. mutta siihen suuntaan, en tarvitsekkaan zaryaa... mun jupiter-12 kävi suoraan bessaan. Luulin että ne ei käy bessaan ja olin siksi hommaamassa laajisrunkoa erikseen. Ilmeisesti sitten jotkut noista jupitereista kumminkin käy bessaan.
Vs: M: Olympus OM-20, Yashica Electro 35 GSN, FED-3, FED Zarya, ... Eipä mitään. Zarya siis edelleen myynnissä!