Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Muutoksia

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Wolfie, 1 Kesäkuu 2005.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    On tullut paljon kommenttia siitä että yksi vuorokausi on liian lyhyt aika haasteen toteuttamiseen. Vaikka henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että kiireisinä aikoina voi itsensä merkata poissaolevaksi tai hylätä haaste sellaisen sattuessa, olen valmis pidentämään ajan kahdeksi vuorokaudeksi mikäli se osottautuu käyttäjien - teidän - mielestä hyväksi ideaksi.

    Äänestysaikaa on ensi sunnuntaihin asti, jonka jälkeen muutan aikarajan jos enemmistö on pidennetyn ajan kannalla.
     
  1. Ei vuorokaudessa kerkee mitään, tai sit oon jo liian vanha näihin haastemies hommiin.
    Vaimokin valittelee että mulla kestää roskiksen vieminenkin nykyään kax vuorokautta
     
  2. joo, mutta sä käytkin siinä välissä autotalliin piilotetut ykköset päällä tansseissa/pubissa/yöjuoksulla... ;)

    Mutta tosiaan tuo 2 vuorokautta on kyllä huomattavasti parempi ainakin minulle.
     
  3. Itse kallistun enemmän tuohon yhden vuorokauden aikarajaan. Perusteluni olisi seuraavanlainen:

    Ymmärtääkseni haasteen alkuperäinen idea oli saada porukkaa kuvaamaan ja altistamaan kuvansa kommentoinille ja sitä kautta päästä kehittymään kuvaajana. Tiukka aikaraja pakottaa ottamaan kuvan ilman hirveitä kikkailuja ja järjestelyjä jolloin kuvaajan "taso" ja "näkemys" tulevat paremmin esille. Jos tietää jo valmiiksi, että lähipäivien aikataulu on tiukka, eikä ole mahdollisuutta toteuttaa haastetta voi aina kuitata itsensä ulos listalta ja palauttaa sitten kun elämä ei ole ihan niin kiireistä.
     
  4. Jahas, (valitettavasti) ilmoitan että haasteen pituus päivitetään näillä minuuteilla kahdeksi vuorokaudeksi. Kuittaukseen annettu aika pysyy yhdessä vuorokaudessa. Menneet haasteet eivät saa lisäaikaa, vaan pysyvät sillä aikarajalla jotka niille on asetettu.
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.