Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Pintavärettä Pärnussa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana markku55, 12 Heinäkuu 2014.

  1. markku55

    markku55 Active Member

    ;)
     

    Liitetyt tiedostot:

  2. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 444
    432
    83
    Vs: Pintavärettä Pärnussa

    Nimi kertoo... muuten ajattelisin että tätä olisi ns. huononnettu.
     
  3. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Pintavärettä Pärnussa

    Kovasti on rajattu pois, koska halusin tästä vain kuvan määrätynlaisesta pinnasta, eli halusin erottaa sen itse maisemasta johon se liittyy. Ainakin tekninen laatu on kärsinyt osasuurennoksesta, eli huononnettu kyllä ;)
     
  4. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: Pintavärettä Pärnussa

    Kuvaa rajaamalla halusit erottaa sen itse maisemasta, mutta kuvan nimellä taas sitoa sen paikkakuntaan.
     
  5. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 444
    432
    83
    Vs: Pintavärettä Pärnussa

    Vois toimia paremmin, jos olisi kuvattu siten miten etsimessä näkyy (ilman jälkirajauksia). Ja ottamalla muutama ruutu, jotta näkee miten väreily muuttaa 'kuvaa'. Valita sit niistä parhaiten kys. hetkessä ollutta fiilistä vastaava kuva.

    Tiedän vain, kun noit mielenkiintoisia väreilyjä katsonu. Ettei se yksi ruutu kerro mitään, vaan se tuppaa olemaan aivan eri ku hetken fiilis.
     
  6. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Pintavärettä Pärnussa

    Voisin hyvin kuvitella, että maalari antaisi maalaamalleen abstraktiselle värimössölle nimeksi "Tunnelmia Pärnusta", oisko sekin väärin, ei minusta.
    Mutta asiaan, oisko mitään sanottavaa itse kuvasta?