Vs: ahdistaa Mielenkiintoinen ryhmäahdistus. Vaikka ahdistunut voikin filosofisesti kadota varjoihin, katsojalle olisi mukavampi, jos henkilöt erottuisivat paremmin varjoista ja seinistä. Tämä lienee niitä tilanteita, joissa pienikin monitorien säätöero tekee ison eron - siksipä nettikuvan soisi olevan "robustimpi" katsojien säädöille. Taustalla on selvä reitti valoon. Sen olisi voinut kuvassa oikeastaan tukkia, koska "realismin" kannalta aukko on aika iso ja ahdistuneet varmaan menisivät sinne juosten - ellei sitten juuri se valo ja ahdistuksesta luopuminen satu ahdisamaan. Joka tapauksessa aukko on turhan realistinen ja yhdistää kuvaa liikaa "todellisuuteen". Pitkät ristivarjot (...vai onkohan se liike-epäterävyyttä) ja verevät värit sopivat kuvaan.
Vs: ahdistaa Kuva assosioituu kivasti ns. normaaliin pikkujoulumeininkiin. Juhlapaikan valot kajastavat taustalta henkilömme piilopaikkaan, jossa on meneillään perusteellinen laatoitusurakka. Joku vieraista on lähtenyt etsimään kadonnutta ilopilleriä ja päättää oikaista takaisin talon läpi. Oven avaus ja kadonnut lammas löytyi. Mukava pikkujoulutunnelma kuvassa. Liike-epäterävyys ja hahmon esiintyminen kahdessa paikassa tuovat tilanteeseen sopivaa realismia esiin mukavasti.
Vs: ahdistaa En tiedä onko kuvan otsikoinnilla "ahdistus" viitattu henkiseen ahdistukseen, mutta itselle tulee ensimmäisenä mieleen ennemminkin hengenahdistus. Kaverit ryömii lattialla jonkin myrkkykaasun vapautuksen seurauksena.. voi olla että pitäisi vähentää action-pätkien katsomista, mutta tältä se tämän ruudun takaa näytti. Liike ja valot kuvassa hyvää. Jammu
Vs: ahdistaa Ahistaa, eikä tuossa vaiheessa ollut edes konjakkipullo auki... tai ehkä just siksi ahistaakin. Hyvinhän se onnistui, joskus tuntuu tuolta - dagen efter -päivinä varsinkin.
Vs: ahdistaa Luostarimainen meininki ja ahdistus tulee munkin (hahmon) tavasta kokea oma uskonsa syyllistäväksi ja ihmistä "parantavaksi" katumukseksi.
Vs: ahdistaa Ahdistuksen kuvaamiseen tuo valittu luola on vähän turhan idyllinen. Varsinkin kun luola on esitetty kuvan pääosassa, ja epätarkka ihmishahmo jää kokonsa ja huomioarvonsa puolesta sivuosaan.