tää vois olla tosiaan stillikuva leffasta.. bruce willis tuli mieleen ekana skraka kruunaa koko komeuden
Tämän rajaisin paljon tiukemmin ja pystyyn, kuvaan vaan mies ja pyssy. Lisäksi kuvaa voisi tummentaa ja tehdä siitä hiukan synkemmän, ehkä jopa mv-käännöksen.
Arvaas ketä tuo GF tuossa kuvassa kattoo? Mua ja sil on tuommonen ilme. Onneks tuo ei ollu oikee ase...
GF on ROCK oujea Sitäpaitsi Holgamiehen eväät ei leviä ikinä..Tare peru puhees tai mä tuun ensi yönä saman peiton alle..ja mun kädessä oleva pyssy ei ole toi kuvassa oleva
Paitsi että malli ei ollut hallussa tämän kuvan ottajalla vaan taisi tässä olla niin että Heli ohjasi mallia
Vai ottiko sulla niin koville, että oisit ollu valmis osoittamaan mua tolla ;-)? Spanieli, ota se ilme, enemmän, eiku kulmakarvat keskeltä koholleen, tuosta noin, vielä nielaise, ei ihan tuossa, vielä vähän, kyyrympään, nosta sitä asetta, potkase pöytäliinaa.... :-D
Toi Jaskan vääntö on Rock. Pitäis vissiin ihan laittaa johonkin omaan kansioon noita kuvia, kysynkin tässä että sopiiko? En tule niitä mihinkän julki laittamaan. Vain muistoksi hilpeästä Lauantaista...
Jos haluat esim. 20x30 paperiversion jostain mun kuvasta (ilmoita mikä), laitan seuraavan Ifi-satsin mukana menemään. Saat sitten, kun seuraavan kerran nähdään tai sitten laitan postissa.
Rosoinen tausta on kieltämättä surkea jos ajatellaan että tässä oltaisiin ottamassa henkilökuvaa. Mallin asento ja ilme kertovat kuitenkin että tässä on agentti hetken hengähtämässä ankaran tehdashalliin päättyneen takaa-ajon lopuksi. Tyhjä katse paljastaa mietteet ehkä vähän liian herkästi tyhjennetystä lippaasta. Kohtuullisen hyvin valaistu, paikalla olleena voin todeta että siellä oli pimeää. Aavistuksen kylmät sävyt.