Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pulp Fiction 2

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana artur, 17 Lokakuu 2005.

1. artur

artur

227
    0
    0
    Tämä on mielestäni ihan kuin Pulpparin jatko-osasta...

2. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    tää vois olla tosiaan stillikuva leffasta.. bruce willis tuli mieleen ekana :)

skraka kruunaa koko komeuden :D

3. Tämän rajaisin paljon tiukemmin ja pystyyn, kuvaan vaan mies ja pyssy. Lisäksi kuvaa voisi tummentaa ja tehdä siitä hiukan synkemmän, ehkä jopa mv-käännöksen.

4. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Malli hallussa, sommittelu ja tausta ei.

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Arvaas ketä tuo GF tuossa kuvassa kattoo? Mua ja sil on tuommonen ilme. Onneks tuo ei ollu oikee ase...

6. GF on ROCK oujea

Sitäpaitsi Holgamiehen eväät ei leviä ikinä..Tare peru puhees tai mä tuun ensi yönä saman peiton alle..ja mun kädessä oleva pyssy ei ole toi kuvassa oleva

7. Anonymous

Anonymous Guest

Lupaat vaan... ;).

8. Paitsi että malli ei ollut hallussa tämän kuvan ottajalla vaan taisi tässä olla niin että Heli ohjasi mallia

9. Joo meikä kuuntelee Heliä ja lataa pyssyä....ei ollu Helilä helppoa....

10. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Ahaps :) Saisi exif-tiedoissa olla tämäkin tieto. Hyvä ohjaus, Heli.

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vai ottiko sulla niin koville, että oisit ollu valmis osoittamaan mua tolla ;-)? Spanieli, ota se ilme, enemmän, eiku kulmakarvat keskeltä koholleen, tuosta noin, vielä nielaise, ei ihan tuossa, vielä vähän, kyyrympään, nosta sitä asetta, potkase pöytäliinaa.... :-D

12. Kuninkaan luvalla minun näkemys aiheesta.

13. slc

slc

12
    0
    0
    Hyvä on :) Tuohan tosiaan kävisi johonkin synkkään leffaan jullariksi...

14. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ai saakeli, nyt jo kourii vatsasta...

15. artur

artur

227
    0
    0
    Ihan suotta, mun nimessä ei ole hoota ;-)

16. Toi Jaskan vääntö on Rock. Pitäis vissiin ihan laittaa johonkin omaan kansioon noita kuvia, kysynkin tässä että sopiiko? En tule niitä mihinkän julki laittamaan. Vain muistoksi hilpeästä Lauantaista...

17. artur

artur

227
    0
    0
    Toki saat ;-)

18. Anonymous

Anonymous Guest

Jos haluat esim. 20x30 paperiversion jostain mun kuvasta (ilmoita mikä), laitan seuraavan Ifi-satsin mukana menemään. Saat sitten, kun seuraavan kerran nähdään tai sitten laitan postissa.

19. oiskohan Inspector Pyykkö raju olohuoneen seinällä :D

20. Rosoinen tausta on kieltämättä surkea jos ajatellaan että tässä oltaisiin ottamassa henkilökuvaa. Mallin asento ja ilme kertovat kuitenkin että tässä on agentti hetken hengähtämässä ankaran tehdashalliin päättyneen takaa-ajon lopuksi. Tyhjä katse paljastaa mietteet ehkä vähän liian herkästi tyhjennetystä lippaasta.

Kohtuullisen hyvin valaistu, paikalla olleena voin todeta että siellä oli pimeää. Aavistuksen kylmät sävyt.