Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Plath

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Zephania, 20 Elokuu 2006.

Ajattelin Sylvia Plathia ja olin tuttujen eläinvahtina.

1. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Sylvia Plathia en tunne (anteeksi, olen ehkä sivistymätön.) Eläinvaihti reissusta tiedän vain sen, että koira oksensi sängylle, mutta kuka väitti ettei nainen ole muuta kuin lihaa? Mikä lienee paistolämpötila?

Ei ehkä Zephanian parhaimmistoa,mutta raja on niiiiin korkealla,ettei mitään järkeä!

2. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Tämä jäi vähän häiritsemään ja tein vähän kaivelua. Nyt ymmärrän kuvan huomattavasti paremmin ja tunnen oloni sivistyneemmäksi.. (tästä tunteesta alkaa aina sivistyksen alamäki!)

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Minusta kuva on hyvä vaikken Sylviaa tunnekaan. Ihana sävymaailmakin, jotenki pehmeä.

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Se kertoo, että itsemurha kaasu-uunissa voi olla hyvä, tunnelmallinen hetki, josta myös kannattaa ottaa valokuva toisille muistoksi.

5. hieno kuva ja valo kans.
    siitä huolimatta ahdistava mutta varmaan sellaiseksi tarkoitettukin.

6. Näinköhän olisit päässyt lapsenlikaksi uudestaan, jos isäntäväki olisi sattunut paikalle...

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hyvä kuva.

8. Mä yritin samaa sähköuunilla, senjälkee ei oo hiukset enää kasvanu

9. Oon aina luullut, että sillä menetelmällä saa säkkärän kestopermanentin?

10. Sylvia Plath oli runoilija joka epäonnistuneen avioliiton sekä kahden lapsen jälkeen päätti päättää päivänsä pistämällä päänsä kaasu-uuniin. Kun kissa/koiravahtina olin niin omistajilla oli kaasu-uuni, ja kun Plath muutenkin oli pyörinyt päässäni jonkin aikaa niin tämä kuva syntyi päähäni ja se oli pakko saada sieltä pois. :D

Ja aquarius, lähetin kuvan isäntäväelle ennen kuin pistin sen nettiin ja he pitivät sitä hyvänä kuvana. Eli näin päin täällä.

Kiitoksia kovasti kaikille kommentoineille.