Vs: Minna Sepia Huomaatko Jukkis mikä nostaa jotkin kuvat toisten ohitse? Minusta kun kasvot eivät ole kuvassa täsmälleen pystysuorassa, erottuvat edukseen.. Pieni kallistus tai sivuttaisiuus parantaa aika usein kuvaa. (4413, 4448, 4461 ja 4492 minun mieleen). Kun henkilön iho ei ole luonnostaan hyvin "smooth", niin lähikuvaa ei kannata ottaa tai kannataa parantaa ihoa kuvankäsittelyllä, usein malli/henkilöä tuntematon on tulokseen tyytyväisempi, vaikka todellisuutta vääristääkin.
Vs: Minna Sepia Pianistiladyn handuihin vois stiggaa snadisti valoo (foto numero femma). Kakkisävy ei muakaan oikein innosta. Hyvin hennosti saisi sävyttää - jos on ihan välttämätön pakko. Edit : Huono "tsoukki" poistettu lopusta.
Vs: Minna Sepia Pianokuvat oikein kivat. Kakkisävy uppoaa mulle ainakin tällä kilisevällä läppärillä.
Vs: Minna Sepia 4286 Poski puhki. Saisko pelastettua fotarilla. 4343 Ok 4369 Hius/korkovaloa pleace 4413 Ok, onko idea ollu jossain jo ennen? 4448 Saisko jalkoihin ihan hiukan valoa. Vaikka takaapäin. 4458 Ok 4461 Ikkuna puuis. 4492 Onks hän raskaana? 4500 Ok Niin juu nää on vaan mun näkemyksiä. Älkää ottako totuuksina.