Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Sony a6000

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana heicky, 28 Heinäkuu 2016.

1. heicky

heicky Member

100
    0
    16
    Etsiskelen tämmöistä runkoa. Ei mitään huonokuntoista tai liian kallista. Ja väri musta!

2. heicky

heicky Member

100
    0
    16
    Vs: Sony a6000

Vielä etsin tätä kameraa!

3. kjuetus

kjuetus

2
    0
    0
    Moikka, istuisiko tähän tarpeeseen hieman vakavamman kokoluokan laite? Minulla olisi Sony A7 tarjottavaksi. Sensori olisi APS-C sijasta fullframe, ja ollut ominaisuuksiiltaan todella hyvä. Digitaalinen etsin on kertaluokkaa parempi kuin a6000:ssa. Takanäyttö on hieman kärsinyt alkumetreillä pari pientä naarmua, jotka peittyivät kalvon alle nätisti. Sanoisin pelkän rungon, kahden akun ja ulkoisen laturin hinnaksi 700€. Sille on kaikki tarvikkeet jotka alkuperäisessä laatikossakin tulivat. A7-kitistä on myös FE-linssi 28-70mm f/3.5-5.6 sille kaveriksi 200€. Lisäksi on tarjolla Sonyn laajakulmainen E-linssi 10-18mm f/4 linssi, jonka etusuoja pysyy hieman hennosti kiinni, hp 400€. Laajiksen käyttöalue fullframessa on 12-16mm.

Katselen itse siit järjestelmän päivitystä ylöspäin, jonka takia ajattelin tarjota tätä. Rahoittaisin siis omaa hankintaani kameralla. Jos sinua kiinnostaa jokin kiinteä linssi, niin minulla on jotain tarjota sinnekin suuntaan, lähinnä manuaaleja.

Mikael