Tämmöisen ripustan Varkautelaisen ravintolan seinälle. Poiketkaa syömässä hyvää ruokaa viihtyisässä ympäristössä ja katsokaa samalla valokuvat. T Jukka
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia miten on auki viikonloppuisin ja pyhäisin, jos innostuisi teillä päin piipahtamaan
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia Hienoa, jukka ! Se on ihan toista kun laittaa nettiin viisasteltavaksi...
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia Hienoa! jos tuulet puhaltelevat siihen suuntaan että olen maisemissa niin ehdottomasti käyn ihailemassa kuviasi.
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia Kappas! Toivottavasti ehditään pikaisesti poiketa matkalla Kolille tai sieltä takaisin (20./26.5.)
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia Tänne vain kaikki, käydään kahvilla tai syömässä. Tuolloin olen maisemissa itsekin. T Jukka
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia Pittääpä piipahtaa lounaalla ja ihailemassa vedoksia lauantaina ja jatkaa siitä matkaa naarajärven varavankilaan..
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia No niinpäs olikin.. Pitää laittaa almanakkaan ylös ja käydä kurkkaamassa, vieläkös teatterillakin on näyttelypystys, jos kävis kumpaisessakin samalla kertaa..
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia Pitääpä käydä syömässä matkalla. - Varmasti käyn. Tulipa välitetty viesti/mainos myös sähköpostiin.
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia Huomenna katsomaan! Etelelästä Kainuuseen matkaavat, tässä lähellä asuvat ja kaikki läpikulkijat, hopihopi! Olen itse paikalla klo 8-14, tavallaan töissä prosesseja aukikirjoittamassa. Voi häiritä tarpeen tullen . Samalla voitte nauttia viihtyisästä ravintolamiljööstä ja ravintolan antimista. Tai jos tulette lauantaina, tulkaa varsinkin lapsiperheet katsomaan Warkaus-Saliin tanssijoiden kevätnäytöstä klo 12 alkaen. Siellä soittaa livebändi, jossa allekirjoittanut kitaristina. Ohjelmassa mm. Kool and the Gangin: Jungle Boogie T Jukka
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia Ens viikon tiistaina tullaan pesueen kanssa kahtelemmaan maestron töitä ;D
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia Viikonlopun (varmaan sunnuntain) Warkauden Lehdessä juttu filmille kuvaamisesta ja pimiössä vedostamisesta kuvien kera. Hieno teksti, sain oikoluettavaksi etukäteen! käykää lukemassa lähikirjastossanne, mikäli sinne tulee Warkauden Lehti. T Jukka
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia Hieno homma, luetaan, tullee tännekkin peräkylälle yhteislaatikkoon viikonlopun numerot.
Vs: Mustavalkoisia muotokuvia (info lisätty) Alkuun lisäsin infoa, en jaksa kuvista selittää. Itse en pidä näyttelyesitteistä, joissa kuvista selitetään liikaa. T Jukka