Vs: Tintype portrait Upea tintype potretti jälleen! Jälki muistuttaa hieman Polaroidia, pidän näistä paljon.
Vs: Tintype portrait Onhan nämä upeita näinkin, mutta pitäis päästä livenä katselemaan. Mistä tuo pinta tekstuuri muuten tulee? Tuota raidoitusta meinaan.
Vs: Tintype portrait Joo nää skannit tuo kaikki viat hyvin esiin kuten juuri nuo raidat yms muut virheet joita ei periaatteessa näe levyä livenä katselemalla. Raidat tulee epätasaisesti levitetystä collodionista tai siis sittä kun ylimääräinen collodion valutetaan levyltä pois, tässä levyssä olen näköjään laiskasti heiluttanut levyä.
Vs: Tintype portrait Olen yrittänyt olla sanomatta mitään mutta en pysty pidättelemään. Tämä on hieno kuva. Oikeastaan märkälevykuvista parhaimpiasi, minun mielestä. Noi raidat sopii kuvaan. Harmi jos ne ei sitten oikesti näy. t:HVK:n jäsen 6
Vs: Tintype portrait Hieno potretti, hyvä katsekontakti. Tekniikkaa haasteineen ja sen aikaansaamaa esteettistä lopputulosta en osaa arvostaa juurikaan.
Vs: Tintype portrait Arvoisa HVK:n jäsen numero 6 Tää ei oo mustavalkoinen eikä filmille kuvattu, joten pitäiskö kerhon vähän kattoo tarkemmin ketä jäsenikseen ottaa ?
Vs: Tintype portrait Näitä pitäisi katsoa livenä. Tällainen on vain kalpea toisinto kuvasta. Tykseys kyllä.