Vs: Mustavalkofilmit kehitykseen kohtuuhintaan ? http://kuvatehdas.fi/?p=18 Pelkkä MV-kehitys (kino) 8,50€, (120) 9,50€, prässäys 12,00€. Mutta tekisin itse.
Vs: Mustavalkofilmit kehitykseen kohtuuhintaan ? Tuota Aseman kuvapistettä kannattaa filmien kehityksessä välttää kuin ruttoa. Ellei sitten satu tykkäämään naarmuisista ja pölyisistä negoista.
Vs: Mustavalkofilmit kehitykseen kohtuuhintaan ? Voi hyvinkin olla. En ole kehityttänyt itse siellä kuin kaksi rullaa diaa. En nyt muista millaista jälkeä tuli. Ainoa paikka josta tähän mennessä olen saanut naarmuttomia/pölyttömiä on Tunnin kuva Ateneumin kujalla.
Vs: Mustavalkofilmit kehitykseen kohtuuhintaan ? Kaksi kertaa muistaakseni tiputtelivat mun negoja/dioja lattialle ja lähmivät sormenjälkiä niihin. Kun annoin palautetta omistajille oli vastine hyvin ynseä ja ainoa kompensaatio oli antaa se sössitty kehitys ilmaiseksi. Tuosta on tosin aikaa jo vuosia mutta halut käyttää ko. paikkaa meni pysyvästi, kun kerran vaihtoehtojakin on. Who's next labia kannattaa käyttää. Pidetään Hgin ainoa (?) tuota puhtaasti päätyönään tekevä yritys pystyssä!
Vs: Mustavalkofilmit kehitykseen kohtuuhintaan ? Noh, just kävin kolme rullallista sieltä negoja hakemassa =)
Vs: Mustavalkofilmit kehitykseen kohtuuhintaan ? Nimenomaan kannattaa käyttää edullisia ja ammattitaitoisia palveluita hyväkseen kun niitä onneksi on vielä tarjolla!! Tuohon hintaan ei mistään suomesta saa vastaavaa palvelua. Dian ja värinegan itse kehitäminen ei ole edes käynyt mielessä nimim. +-70rullaa vuodessa ja laakat päälle.