Mutru jos häiritsee niin sille ei voi mitään. Sattuu olemaan arpi ja kuuluu kasvoihin. JATKUU Mä en käytä Photaria tekemään ihmisistä sellaisia kuin he eivät ole.
Omakuva? Ei hassumpi, arven kyllä heti huomaa, vaikka valokuvauksellisiin arvoihin sillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta. Kuva on hyvin toteutettu ja valo muotoilee kasvot kauniin pehmeästi, ilme on hienon haaveileva, intiimi ja pientä pilkettä mukana! Rajaus ja kuvakulma toimii.
Vuosina 1 ja 2 osattiin viellä ottaa miun maun mukaisia kuvia. Tykkään kuvasta, mukavan utuinen vaikutelma. Ainoastaan silmiin olisin kaivannu viellä aavistuksen terävöitystä lisää kuten vuosien 1 ja 2 kuvissa usein näkyvät "tähtisilmät".... -B-
oon nähnyt tän jossain ja mietin silloin että pitäiskö ostaa Nikon Nyt mietin että pitäiskö jättää ostamatta yhtään mitään ja opetella kuvaamaan - tuo on loistava!!
Niin, onko tämä muotokuva? Tarkoitan, ilmentääkö kuva mallin todellista persoonaa, vai onko kyseessä idealisoitu kuva, jossa esitetään malli mahdollisimman kauniina? Jos kuvan henkilö samaistuu enkeleihin, niin sitten tämä voi olla muotokuvakin (siinä merkityksessä kuin minä sanalla ymmärrän). Minä tykkään siitä, että alahuulen arpea ei ole yritetty kätkeä, vaan näytetään kauniit kasvot arpineen päivineen. Kaunis kuva katsoa.