Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Muotokuva

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 25 Elokuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    vuodelta yksi ja kaksi.

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Silmien osalta hyvin kaunis. Huulten ala osassa on pieni häiritsevä mutru. Muuten kyl nätti kuva.

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mutru jos häiritsee niin sille ei voi mitään. Sattuu olemaan arpi ja kuuluu kasvoihin. JATKUU Mä en käytä Photaria tekemään ihmisistä sellaisia kuin he eivät ole.

4. jt

jt

32
    0
    0
    Kasvot näyttävät karvaisilta, muuten ihan jees.

5. Postaapa joku uusi!

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    miks? semmonenko jossa voimistellaan?

7. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Nätti valo kuvassa. Vanhat elokuvat tulee mieleen.

8. Ei siihen yksi photari riitäkään.

9. Käy oikein hyvin !

10. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Omakuva?

Ei hassumpi, arven kyllä heti huomaa, vaikka valokuvauksellisiin arvoihin sillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta. Kuva on hyvin toteutettu ja valo muotoilee kasvot kauniin pehmeästi, ilme on hienon haaveileva, intiimi ja pientä pilkettä mukana!

Rajaus ja kuvakulma toimii.

11. Vuosina 1 ja 2 osattiin viellä ottaa miun maun mukaisia kuvia. Tykkään kuvasta, mukavan utuinen vaikutelma. Ainoastaan silmiin olisin kaivannu viellä aavistuksen terävöitystä lisää kuten vuosien 1 ja 2 kuvissa usein näkyvät "tähtisilmät"....

-B-

12. Täh?? Pitäiskö mun säätää näyttö vai nauraa

13. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Ymmärrän kyllä hyvin yskän ja itsekkään en vastaavaan yskään tekisi sen suurempia.

14. Taas näitä hyviä ihmiskuvia. Hyvä kuvaussuunta. Hyvä rajaus. Hyvä kuvaajan ja mallin yhteistyö.

15. helkatin kiva kuva ja arvet vaan komistaa(kaunistaa),hyvä valo ja silmät loistaa.

16. oon nähnyt tän jossain ja mietin silloin että pitäiskö ostaa Nikon :D

Nyt mietin että pitäiskö jättää ostamatta yhtään mitään ja opetella kuvaamaan - tuo on loistava!!

17. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tuon takia mä en enään katso mitään valokuvia, vain nikkor katalogeja..

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    turhaan pojat, tää on kuvattu Pentaxilla ;-D, malli oli muistaakseni P30!

19. Niin, onko tämä muotokuva? Tarkoitan, ilmentääkö kuva mallin todellista persoonaa, vai onko kyseessä idealisoitu kuva, jossa esitetään malli mahdollisimman kauniina? Jos kuvan henkilö samaistuu enkeleihin, niin sitten tämä voi olla muotokuvakin (siinä merkityksessä kuin minä sanalla ymmärrän). Minä tykkään siitä, että alahuulen arpea ei ole yritetty kätkeä, vaan näytetään kauniit kasvot arpineen päivineen. Kaunis kuva katsoa.