Ja sain vielä Horizoninkin takuuhuollosta ja vika löytyi ja on ehjätty. Superjipii!! Tätä pitää mennä juhlimaan!
Tuli tuli ja oli muuten eka kirja jonka luin alusta loppuun saakka :-O. Tykkäsin tosi paljon! Ja pakkohan tätä on juhlia. Siideri on hyvää, olut on hyvää ja kuohuviini (joka jäi wappuna juomatta) on hyvää... Tekee mieli lähtee radalle mut...
Kuin myös. Se edellinen Catarina Ryöpyn kirja oli turhan korkealentoista taidetta. Seuraava kirja vaikuttaa nimensä puolesta myös lupaavalta; "Molende - Tarinoita kongolaisesta sisusta" ja senhän pitäisi ilmestyä ihan kohta (postitukseen 15.5. mennessä).
Molende on kyllä mielenkiintoinen meikäläisen näkökulmasta. Kongolaisten kanssa tulee oltua jonkun verran tekemisissä.
Samoin huomiota kiinnitti kasvojen vedostaminen. Suunnilleen jokaisessa kuvassa oli naamaan väännetty kirkkaampi ovaalinmuotoinen alue otsasta leukaan ja tummennettu sivut. Siita saisi varmasti rakentavaa palautetta =D Kokonaisuus oli kuitenkin suurempi kuin osiensa summa, joten missään mielessä en ole pettynyt julkaisun antiin, päinvastoin. Saatan jopa nähdä vaivan ja käydä vilkaisemass itse valokuvanäytttelynkin.
Missäs se muuten olikaan? Joku kans... eiku kulttuurien jotain? Äh, mä muista. Hmm... siinähän mulle ois tekemistä täksi päiväksi töiden jälkeen. Missä siis näyttely??
Dennispalatsissa, et Rautatienkatu 8. ti-to 11-20, pe-su 11-18, ma kines. Sisäänpääsy maksutov ti kloo 17-20.
Tennispalatsi, sehän on jossain jumalan selän takana?? Mitä tarkottaa "Sisäänpääsy maksutov ti kloo 17-20." Ahaa, varmaan maksuton, vain tiistaina klo 17-20 maksutonko??
Maksuton-gassegrain juu ;-) Jumalan seläntakana? ;-} Ei paljon työpaikkaas lähemmäs enää näyttelyita varmaan tuu ikuna ;-D