Mainitaan nyt huvikseen myös Sielun Veljien Paljain jaloin, vaikkei se kuvaan yhtä hyvin osukaan. Samoin myös Uuno Kailaan runo Paljain jaloin, jonka on levytti Perko-Pyysalo Poppoo laulajana Vesa-Matti Loiri. Molemmat mitä hienoimpia ja rakkaimpia lauluja mulle.
Ei osunut. Helppohan tämä pitäisi olla, kun kerran laulu on kliseistä koottu. Ja se yksi asia puuttuu kuvasta.
Ei ole lastenlaulu, vaikka pojasta lauletaan. Popeda alkaa olemaan jo paikkeilla, vaikka ei olekaan se.
Pakko olla Aamupojat. Tennissukat puuttuu. Sorry vaan, vitsi multa. Ei tää ole 'oikeaa musiiikkia' vaan sanoja sanoja sanoja vain. Kun sanatkaan ei ole juuri mitään niin mitä jää? ed. pyyhitty sontaa
Toisin sanoen oli vikatikki mennä noilla jalkineilla nietokseen. Virkavalta ei ollut paikalla. Noussut elämää suremmaksi lauluksi alun perin pilkaksi tarkoitetusta riimittelystä.
Kyllä. Kieltämättä vähän hakemalla haettu. Mutta kun on Eppujen sukupolvea ja riimi lumihangesta ja viimeisestä erheestäkin on painunut unohtumattomasti mieleen. Se on sitten estradi vapaa seuraavalle kysyjälle.
Kerron vastauksen nyt, kun en pääse nettiin muutamaan tuntiin. Miljoonasateen Kirja kertoo lapsen ensi käynnistä kirjastossa: "Sinä iltana joulukuun minä rakastuin maailmaan linnut kukki ja lauloi puut minä rakastuin maailmaan suurempaan, valtavaan" Jatkakoon ken tahtoo