Tää on tuosta jylhyydestä. Broidi suunnitteli hääbiisikseen kirkkoon tätä. Kuunnelkaa ihmeessä koko älppäri, joka on kokonaisuus erilaisia lajeja musiikista. Parasta Marinoa. Jopa koskettavaa salonkijatsia ... mikä minusta on harvinaista. (Look at me!) (Tai no niin, koskettavuus riippuu sanomasta ja tulkinnasta.. en ole vaan sitä lajia paljoa kuunnellut) Eeppinen Try for freedom... 01 Requiem For A Sinner - 00:00 02 Hey Little Lover - 06:01 03 Broken Heart Blues - 10:51 04 In My Ways - 15:43 05 The World Anthem - 21:57 06 Look At Me - 25:06 07 Lady - 29:13 08 Try For Freedom - 33:51 Sorry, meni kuuntele tätä -puolelle. Tää on kuitenkin yksi älppäri, jota ilman en voisi elää. Jotain minkä vuoksi maailma on hienompi ja koskettavampi. Frank Marino – Wikipedia Edellisessä älppärissä enemmä funkia, mut jazz on sama: Mitä kuuntelet!
"Olen seissyt laiturilla kolme ja nähnyt Kölnin tuomiokirkon" eli Ultra Bra'n Minä suojelen sinua kaikelta.
Ketjun aloittajana olen ilahtunut siitä, kuinka vilkas ja myös hauska tästä ketjusta on tullut. En itse ole musiikin harrastaja, mutta olen kuunnellut sitä aika paljon varsinkin nuorempana.